موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
مسائل روز
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

ابراز علاقه دختر به پسر

  • 11:59
  • 149

دو تا سوال دارم که ممنون می شم هم آقایون و هم خانم‌ها تجربه شون رو در اختیارم بذارن.

سوالم از آقایون اینه که پیش اومده دختری بهتون ابراز علاقه کنه یا پیشنهاد آشنایی بده، شما رد کنید (به هر دلیلی) بعد پشیمون بشید و برگردید سمتش؟ یا بخواید که برگردین؟ می شه تعریف کنید؟ خانوم‌ها شما تجربه ابراز علاقه و جواب رد شنیدن و بعد متوجه پشیمانی اون آقا شدن رو داشتید؟ چرا جواب رد دادن و چرا پشیمان شدن؟ 

مطالب مرتبط :


(کل 0 توسط 0 نفر)

(13) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
مهندس منطقی مهمان
1403/04/16
دوستانی که روی حرف خودشون پافشاری بی جا دارن و با هم بحث می کنن با اجازه مدیریت محترم به دو لینک ذیل سر بزنن و نظرات اکثریت را بخونن. بالاخره تماما خانم هستن و ببینید نظر خود همجنس هاتون در این باره چیه. (مشت نمونه خروار)
جالب اینه بیانشون هم حق به جانب و حتی کاملا در راستای حفظ منافع خودشونه نه آقایون ولی در همین راستا ببینید کلا چی میگن: B2n.ir/m97941
B2n.ir/n48855
FaAh مهمان
1403/04/15
سلام
به یکی از آشناهای من یه دختر خانم پیشنهاد آشنایی داده بودن و ایشون رد کردن و الان که پنج شش سال میگذره بازم پشیمون نیستن و میگن اگه برگردم عقب بازم رد میکنم.
سوال کننده مهمان
1403/04/15
بزرگواران من سوالم صرفا پشیمانی بود. شده کسی بهتون پیشنهاد بده و رد کنید و پشیمون بشید یا نه... همین.
سام مهمان
1403/04/15
خیلی دارید پیچیده اش می کنید کار عادی هستش دختر هم انسانه و می تونه انتخاب کنه و در طبیعت هم به وفور هستش که جنس مونث‌ به دنبال انتخاب جنس مذکر می‌ره این از لحاظ منطقیش عرف هم نباید قابل استناد باشه چون چیز های غلط کم ندارد و بر اساس منطق نیست اما یک نکته مهم اینجا وجود داره دختران معمولا زیبایی و سطح اجتماعی خودشون رو سه الی چهار برابر بالاتر از اون چیزی که واقعا هستش می بینند سر همین ممکنه وقتی پیشنهاد ازدواج به پسری بدهند رد شوند این مشکل قابل حله اگر سراغ هم کفو خودشون بروند
یک پسر مهمان
1403/04/15
البته اگر این سؤال فقط در مورد پشیمونی هست باید بگم اصلا از کارم پشیمون نیستم و هنوز هم به عنوان یک پسر حس خوبی به دخترانی که در ابراز علاقه پیش قدم میشن ندارم.
محمدعلی مهمان پاسخ به یک پسر
1403/04/15
اگه اون دختر را بخواهی و معیارهات رو داشته باشه کوتاه میای و شاید با خودت فکرهایی بکنی که باید بهش غلبه کنی . البته دختری که معیارهای من یکی رو داشته باشه اینقدر عاقل نیست که خودش بیاد جلو 😊
یک پسر مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/04/15
خب اگه اونقدر بخوامش که خودم زودتر جلو میرم چرا باید منتظر اون بمونم؟ ناسلامتی ما مرد هستیما. هرکس خودشو بهتر میشناسه. برای من دختری که پیش قدم بشه کنسله
محمدعلی مهمان پاسخ به یک پسر
1403/04/16
من خودم را میگم بله اگه دختری را از قبل بشناسم که بتونم پیشنهاد بدم یا دختر از من خیلی بالاتر باشه سمتش نمی‌رم چون می ترسم جوابش منفی باشه ، اما اگه یه دختری پسری را ببینه و رد بشه ممکنه هر دو طرف از ظاهر هم خوششون بیاد این حالت برای من پیش اومده ولی چون امکان پیگیری نبوده اقدام نکردم . ولی پسری مغازه دار می گفت من دختر را تعقیب کردم تا رفت تو خونشون . خب یکی مثل من دختر را تعقیب نمی کنه یا مستقیم پیشنهاد نمی دم چون می ترسم طرف ازدواج کرده باشه سنش نخوره یا حتی جوابش منفی باشه به هر دلیلی. که اینطوری جواب رد بشنوم پیش خودم میگم چرا رفتی جلو . تو همین مورد دختر که اطلاع از فروشگاه پسر داره می‌تونه مستقیم‌ پیشنهاد آشنایی بده به قصد ازدواج چون آدم‌ها با هم فرق دارند مثلاً من پیش خودم می گم این همه دختری که قصد ازدواج داشتند و شرایط تو را داشتند جواب نه بهت دادند اینکه هیچی ازش نمی دونی !
سحر مهمان پاسخ به یک پسر
1403/04/16
آها پس شما از اون دسته *** هستین که نباید نزدیکتون شد. خودتون باید دنبال دختر بدوید🙏🏻
یک پسر مهمان پاسخ به سحر
1403/04/16
همین که توهین کردید و سانسور شده مشخصه حق با کیه. شما اصرار داری دنبال پسر ها بری و پیشنهاد بدی و بازیت بدن و بعدش به حال خودت رهات کنن انتخاب خودته. انجامش بده.
من و امثال من دنبال دختر نمی دویم. بلکه یک دختر سرسنگین و خانواده دار رو انتخاب می کنیم و به خواستگاریش میریم تا هرچی صلاحه اتفاق بیفته. چراکه رسوم و سنت های درست برامون ارزش داره و برای خانم ها شاید بیش از خودشون ارزش قائلیم. دختری که مناسب ازدواج باشه زودتر از اون چیزی که فکرشو کنید به روش مرسوم و عادی ازدواج می کنه. اما بقیه که به فکر این کارا هستن مشخصه مشکلشون از جای دیگست.
یک پسر مهمان
1403/04/15
سلام بله پیش اومده و تعریف میکنم:
دختر یکی از دوستان خانوادگی (دختر همکار مادر) قصد نزدیک شدن و ابراز علاقه داشت (هنگام رفت و آمد خانوادگی و از طریق پیام دادن) اما از اونجایی که این اقدام را برای یک دختر با اصالت ناشایست دونسته و پسر را مسئول پیش قدم شدن میدونم و از طرفی ایشون هم معیار های من رو نداشت (حجاب، ظاهر و عقاید مخالف و بیان شدن یکسری از جملات از جانب ایشون که اهداف مادیشون را ابراز میکرد) برای همین واضح گفتم که امیدی به من نداشته باشن.
پس از اون حتی نوبت خواهر کوچکترشون هم رسید که وارد عمل بشن و پس از اینکه این دفعه هم عدم موفقیت را شاهد بودن، جالبه بدونید حتی دیگه الان مادر این دو دختر ارتباط خودش را با مادر من کم کرده که این رفتارها به نظر من بسیار زشت و سطح پایین به حساب میان.
لذا من به هیچ عنوان چنین اقدامی را از سمت دختر ها تایید نمیکنم چراکه فکر نمیکنم یک دختر خوب و خانواده دار حاضر باشه چنین کاری کنه البته این نظر و تجربه منه.
محمدعلی مهمان
1403/04/15
بله زمانی که قصد ازدواج نداشتم به طور غیر مستقیم ، ولی چه کسانی بودند :
افرادی که سنشون از من بالا تر بوده چهرشون پایین تر ! منم که قصد ازدواج نداشتم .همین الآنم فرمم تو گروههای ازدواجه ، همشونم جوابم منفی بوده چون دنبال یکی بالاتر از خودشون بودند !! طرف بیماری پوستی تو صورتش داشته و یه مشکلی دیگه ، یکی دیگه سنش بالاتر بودن و یکی دیگه از معیارهای رو نداشته ، همین آخری قد بیست سانت کوتاه تره گفته بود حداقل ۲۰ سانت تا و حداکثر ۴۰ سانت بلند تر می خواسته و از نظر فرهنگی پدر و مادرش بی سواد بودند و نژادش از شهری بود که برای من سواد پدر و مادر تو اون شهر مهم بود و خودش بیکار که دنبال شاغل بودم . خلاصه همون بهتر پیشنهاد ندهند واقعا
تا حالا هم پشیمان نشدم .
مهندس منطقی مهمان
1403/04/15
سلام قبلا پستی مشابه با همین پست منتشر و راجع بهش بحث شده بود. بد نیست توی چند صفحه قبل برید و ببینید.
خلاصه بگم این کار چه به نتیجه اولیه یعنی ازدواج برسه و چه نرسه جز ایجاد مشکل برای دختر چیزی نداره. پیشنهاد دختر به پسر به طور مستقیم کار درستی نیست. چه به لحاظ منطق و چه عرف!

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 1480
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 476
  • آی پی دیروز : 893
  • بازدید امروز : 1,800
  • باردید دیروز : 2,848
  • گوگل امروز : 271
  • گوگل دیروز : 746
  • بازدید هفته : 26,771
  • بازدید ماه : 26,771
  • بازدید سال : 120,344
  • بازدید کلی : 120,427