موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

دختر چادری با شلوار لی

  • 10:00
  • 530

سلام
دختری هستم ۲۴ ساله، مذهبی و معتقد و البته محجبه. در یک خانواده‌ی مذهبی هم بزرگ شدم که خدا رو شکر اعتقادات رو به زور و اجبار من یاد ندادن و در اختیار کردن مذهب و حجابم مختار بودم. 
وقتی هم وارد دانشگاه شدم خدا رو شکر تونستم اعتقاداتم رو حفظ کنم. اما در طول این چند سال متاسفانه به خاطر اتفاقاتی که افتاده عده ای دخترها و حتی پسرها از مسائل و اعتقادات دینی و مذهبی جدا شدن و نه تنها براشون اهمیت نداره بلکه حتی موضع گیر‌ی هم می کنن. 
اخیراً خیلی بیشتر در جمع‌های دوستانه به مسئله‌ی حجاب من خیلی توجه می شه بحث‌های پیرامون حجاب پیش میاد که از این بحث‌ها بیشتر ناراحتی برام پیش میاد. من هم البته دوست دارم شیک و زیبا تو جامعه باشم. و اصولاً حجاب داشتن اصلاً به معنی شیک نبودن یا زیبا نبودن نیست. اما تو خود بخشی از جامعه‌ی مذهبی هم انگار از اون طرف افتادن و خیلی از چیزها رو قبول ندارن. 
مثلاً من دوست دارم شلوار لی و کتونی بپوشم اما بعضی از دوستان مذهبیم میگن اینها با چادر جور در نمیاد و فرقی با محجبه نبودن نداره. در صورتی که خانواده م اصلاً چیزی در این مورد نمی گن. در صورتی که من واقعاً هم با شلوار لی راحت ترم هم دوست دارم برای پیاده رویم کفش مناسب بپوشم. خلاصه سوالم این هست که نظر آقایون و خانم در مورد مشکل من چی هست؟ 

مطالب مرتبط :


(کل 5 توسط 1 نفر)

(6) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
خخخ مهمان
1403/04/06
اولین باره تو عمرم میبینم کسی از شلوار لی تحریک میشه. بعد فکر میکنن سالم هم هستن . اومدم بگم از حرفاتون میخندم ممنون که منو شاد میکنید. ولی جدا از طنزهای تلخی که در این صفحه نوشتید واقعا به خاطر خدا هم که شده به روانشناس مراجعه کنید ، باور کنید به خاطر خوتون میگم. وگرنه شما از شلوار لی تحریک بشید هیچ ضرری برای من نداره. خودتون ۲۴ ساعته در خیابان تحریک میشید چون این یه پارچه مرسوم و در خیابان فراوانه در حد ۹۹ درصد افرادی که دیدم.
امیر مهمان
1403/04/06
با سلام واحترام. من به عنوان یه پسر 22 ساله میخوام خدمتون عرض کنم که برای من دختر های چادر ای که حجابشون رو خوب رعایت نمی کنن و به قول خودتون زیر چادر مانتو نمی پوشن متاسفانه از نظز جنسی جذاب هستن و خصوصا همین شلوار لی که میگین به این مسئله اضاقه میکنه. دلیلش هم اینه که شلوار لی اصولا اندام رو خیلی برجسته می کنه. واقعا خواهش می کنم از خانم های چادری که سعی کنن با خودشون کنار بیان که اگه واقعا حجاب رو قبول دارن درست و حسابی و کامل رعایت کنن. خیلی ممنون
محسن مهمان
1403/04/01
به نظر پوشیدن شلوار لی هیچ ایرادی برای دختر ها نداره ولی اشکال از جایی شروع میشه که الان مد شده دختر های چادری زیر چادر مانتو نمی پوشن و بلیز شلوار می پوشن. و اکثرا هم چادر ها شون رو خیلی مراقب نیستن که کنار نره. در نتیجه یه حالتی تقریبا مثل مانتو جلو باز پیدا کرده. البته نه به اون شدت ولی خب اگه چادر کنار بره متاسفانه بدن معلوم میشه و خصوصا شلوار لی اندام رو خیلی تحریک آمیز نشون میده و باعث میشه که دختر چادری خیلی مورد توجه باشه.
محمدعلی مهمان
1403/03/29
بستگی به نیت خودت داره آدم که خودشو نباید گول بزنه . تو بعضی کشورهای غربی یه دامن ساده می پوشند میاند بیرون آرایشی هم ندارند و فکرشون هم سالمه . خودم دختر چادری سراغ دارم چهره اش تو خونه تا بیرون خیلی فرق داره . حجاب با حیا دو چیز متفاوت است .
FaAh مهمان
1403/03/28
سلام عزیزم
اینکه ما در مورد پوشش این همه حرف می‌زنیم به این معنی نیست که مثلا مخالف خواست اون آدم بگیم که تو باید این پوشش رو داشته باشی. تو هر مسئله ای تا خود آدم نخواد نباید به اجبار یه چیزی رو بهش تلقین کرد. علت حرف زدن زیاد در مورد پوشش اینه که فقط اثرات عدم رعایت گفته میشه حالا هر کسی مختاره در انتخاب بعدش.
در مورد پوشش با چادر هم بازم تا کسی دلش نخواد که چه نوع پوششی داشته باشه اگه اجباری باشه اون آدم بیشتر زده میشه تا ترغیب شدن. ولی اگه در یه زمینه ای به دوراهی خوردیم بهترین راه اینکه دنبال جواب منطقی سوال بریم.البته این نظر منه.
و اما در مورد شلوار لی و کتونی. پوشش نباید باعث جلب توجه بشه همین. حالا در مورد شلوار لی من نظری ندارم ولی در مورد کتونی فکر نمیکنم که جلب توجهی بشه یعنی اگه جلب توجهی هم باشه بیشتر ممکنه برای کفش پاشنه بلند باشه تا کتونی🙂. و البته همه این رو میگن که کفش پاشنه بلند برای کمر ضرر داره و بهتره پوشیده نشه. و من خودم کتونی می‌پوشم . و واقعا نمی‌دونستم با چادر جور نیست. بیشتر فکر میکردم که کفش پاشنه دار چون صدای بلند داره جور نیست تا کتونی.🙂
حالا دوستان میان و نظرشان رو میگن ان شاا... به یه نتیجه خوب می‌رسی.
ولی در مورد پوشش کانال آقای « حسین مختاری » تو ایتا خیلی خوب توضیح داده توصیه ام به همه دوستان اینه که برن بخونن. و اکثر نتیجه گیری ها بر اساس نظرات خود مردم هست و خیلی خوب توضیح دادن.
مهندس منطقی مهمان
1403/03/28
سلام اکثر شلوار لی هایی که من دیدم برای خانم ها حالت چسبان و تنگ داشتن یا زاپ دار (دارای پارگی) بودند.
اگر شلوار لی گشاد بپوشید مشکلی نداره به نظرم. کلا کسی که چادر استفاده می کنه باید از هرگونه تبرج دوری کنه. متأسّفانه بعضی از خانم ها چادری به سبب اینکه پوشش چادر دارن و تیپ های متنوع نمی تونن بزنن، میخوان با آرایش زیاد صورت این قضیه را جبران کنن که باید بگم این کار با بی حجابی هیچ تفاوتی نداره!
اصلا حجاب یعنی دوری و جلوگیری از جلب توجه.
شما هم پوشش مناسب زیر چادر و چهره بی آرایش اما پیراسته داشته باشید کفایت می کنه.

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 1107
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 1,409
  • باردید دیروز : 1,409
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 4,365
  • بازدید ماه : 48,338
  • بازدید سال : 84,899
  • بازدید کلی : 84,982