موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

چرا آرای آقای پزشکیان از بقیه کاندیداها بیشتر بود؟

  • 13:18
  • 231

سلام وقت بخیر

تحلیل شما از این اتفاق چیه؟

مطالب مرتبط :


(کل 0 توسط 0 نفر)

(39) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
نورا قاسمی مهمان
1403/04/11
پزشکیان امضاش پای طرحایی مثل تقویت سپاه و امر به معروف و ... هست
سال ۹۰ پزشکیان جزو کسایی بوده که احمدی نژاد رو بابت کوتاهی در مبارزه با بی حجابان استیضاح کرده
ایده گشت ارشادم بار اول تو دولت خاتمی تصویب شده و الان همون خاتمی حامی پزشکیان هست

وقتی آدمی که احمدی نژاد رو به خاطر کوتاهی در مبارزه با بدحجابان استیضاح کرده میاد میگه گشت ارشاد عخ و پیفه و فلان
تنها برداشتی که میکنم اینه که یه آدم دوروی نون به نرخ روز خوره که هیچ مبنایی نداره و صرفا دنبال قدرته

و خوب رئیس جمهور قانونا اختیار مبارزه یا برداشتن گشت ارشاد یا فیلترینگو نداره
و کسی که همچین وعده هایی میده خوب یه طبعا چیزی نیست جز یه شیاد
که رو ساده لوحی و ناآگاهی آدما حساب ویژه باز کرده

و انصافا بخشی از جامعه ساده لوحن و گول خورشون ملسه
مثلا میگن پزشکیان چون زن نگرفته بعد فوت همسرش لابد رئیس جمهور خوبی میشه!

خوب شمایی که دم از حق و حقوق زنان میزنی به نظرت درسته یه زن بعد فوت همسرش خودشو تحریم کنه و تا ابد ازدواج نکنه؟!
فضیلتی پشت این طرز فکر هست؟
یعنی اون زنایی که بعد فوت شوهر دوباره مزدوج میشن زنای بدی هستن؟
اینجور وقتا میگید زنم انسانه حق زندگی داره خوب میکنه شوهر میکنه
پس خواهشا مجرد موندن پزشکیان رو فضیلت جلوه ندید
تازه این مسئله ارتباطی به ریاست جمهوری و کارآمدی طرف و اینکه راه حلی برای تورم و ... داشته باشه نداره

کسی نگفته چهار همسری فضیلته ولی هیچ کدوم از کاندیدا چهار همسره نیستن که مجرد بودن پزشکیان رو برگ برنده ای در برابر دیگران جلوه بدین‌
همینجوری با معیارهای آبکی و خاله زنکی رای میدین
لابد مشکل مسکن و تورم و هزار تا چیز دیگه هم قراره با بی زن بودن رئیس جمهور حل بشه

بعد جالبه پزشک بودن همسر مرحوم پزشکیانم جزو آشنای ریاست جمهوری حساب کردن
خوب اینجوری بخوایم حساب کنیم همسر جلیلی هم پزشکه
تنها فرقش اینه که شغل همسرش برای جذب رای تو بوق و کرنا نکرده

وقتی به این فکر میکنم که بخشی از جامعه ما که اتفاقا بی نهایت ادعای فهم و شعور و روشنفکری دارن معیاراشون واسه انتخاب رئیس جمهور اینقدر مهد کودکی هست
واقعا افسوس میخورم به حال این جامعه

ساحت ریاست جمهوری خیلی خطیر و مهمه
شما باید از کاندیدتون بپرسید برنامه و راه حل هاش برای مشکل تورم و مسکن و .... چیه
نه اینکه بعد فوت خانمت زن گرفت
محمدعلی مهمان پاسخ به نورا قاسمی
1403/04/11
تا بوده مردم سرناچاری که طرف رئیس جمهور نشه به طرف مقابلش رای دادند طرفداران این دونفر هم از این قاعده مستثنی نیستند . طرفداران پزشکیان جلیلی را نمی شناسند و طرفداران جلیلی هم پزشکیان رو نمی شناسند ...
مائده بخشی مهمان
1403/04/10
شهید رئیسی درانتخابات سال ۱۴٠٠باآرا ۱۸ میلیون و خورده ای تونست رئیس جمهور بشه.

امسال کل آرا آقای جلیلی وقالیباف روی هم حدودا 12 میلیون وخورده ای میشه، خود اقای قالیباف انتخابات 92 حدود 1.5 برابر آقای جلیلی رای داشت ولی این دور همه آرای خودش رو به نفع پزشکیان از دست داد.

درواقع خیلی ازجبهه انقلابی ها ازسال 1400 تا الان ریزش داشتند و یا انتخابات رو تحریم کردند یا به پزشکیان رای دادند، الان که به دور دوم کشیده شده، متاسفانه به احتمال زیاد فقط به خاطر ریزش آرای جبهه انقلاب پزشکیان رییس جمهور میشه، باید دید چرا طرفداران انقلاب انقدر از سیاستمدارهای انقلابی انقدر ناامید شدند.
بهار خوشبختی مهمان
1403/04/10
سلام
در نهایت
اونایی که طرفدار پزشکیان هستن بیان بگن دستاورد هاش چی بوده ؟؟
بگن میترا با اسحله گرم چرا کشته شد ؟
اگه اینجا مهسا امینی اینجوری شد ،،،بر اثر نبود واکسن چند نفر کشته شدن؟؟؟ ،،
تا کی بیاید یه عده بیان فقط جیب خودشون رو پر کنن؟؟
بیایید بگید دستاورد های روحانی رو ،،، چون حامی اصلی پزشکیان روحانی و ظریف
خب اینا چیکار کردن برومون ؟؟
دستاورد هاشون رو بگین ،، ممکن شما درست بگید
بسته شدن کارخانه ها و کاهش صادرات ،، برجامی که درجا خورد
خب چیه شما چیز بهتر سراغ داری آقا بگو

یا با چشم باز رای بدین ،،


Ma مهمان
1403/04/10
سلام به دو علت : ۱- مردم می خواند با رای به ایشون بگند از حکومت ناراضی اند. ۲- وعده های دکتر پزشکیان مثل مذاکره با آمریکا ، مسائل اجتماعی و شعارهایی مثل آزادی مردم فریبانه هستند . مردم حق دارند که خسته به ایشون رای بدهند ولی انتخابشون به نظرم درست نیست چرا ؟
جواب ایران که از پزشکیان دفاع کرده پاسخ منه:
از حجاب صحبت شد مگه مشکل اصلی کشور ما سیاسی و اقتصادی نبود از یه سیاست مدار با صداقت بپرسید که من پرسیده ام میگه مشکل اصلی مافیاست . قوانین کشور به واسطه مافیا اجرا نمیشه .
بقیه اش اگه رییس جمهور گشت ارشاد راه بیاندازه و کوچکترین مشکلی پیش بیاد مردم اعتراض می کنند ولی مردم به خاطر اقتصاد و سیاست و مافیا رانت فساد و هرج و مرج اینقدر واکنش نمی دهند .خب اگه رئیس جمهوری بیاد که سابقه پاکی داره و تا حالا نه وزیر بوده نه نماینده مجلس و مثل بقیه نیست که فقط شعار بده و اهل راه آمدن با کسی نیست این باعث میشه تو کوتاه مدت خیلی ها علیه ش بشند ولی توبلند مدت به نفع مردمه . کشوری که نیاز داره اصلاحات اقتصادی و سیاسی و مبارزه با فساد داره یا اینکه شعارش مبارزه با فیلترینگ و حجاب باشه ؟ ‌‌
گفتید با ۶۰ درصد مردم مخالف نیست میشه بگید ۳ رییس جمهور اصلاح طلب و یک رییس جمهور اصولگرا کدوم جناح بیش تر در این حال و روز کشور نقش دارن که الان ۶۰ درصد مخالف شدند مگه زمانی که مردم سال ۹۶ به آقای روحانی رای دادند سال ۱۴۰۰ ناامید شدند و عوضش تو انتخابات شرکت نکردند .
زندگی شخصی ایشان دربرابر دکتر جلیلی را خودتان مقایسه کنید. مدرک ایشان پزشکی است مدرک جلیلی علوم سیاسی زندگی ایشان ساده تره یا آقای جلیلی . درباره نوه آقای قالیباف، دختر و داماد ایشان زندگی خودشون را دارند اگه شما ازدواج کنید و برید خارج خرید یعنی پدرتون فساده یا تجمل گراست ؟ زندگی خودشونه و آقای قالیباف تو زندگی دامادش دخالت نمیکنه .
خودم سال ۱۴۰۰ با اینکه قبلش نه به روحانی و رئیسی رای نداده بودم در انتخابات شرکت نکردم چون مثل بیش تر مردم ناامید بودم . مردم گفتند حالا دیگه بهانه ای ✋ دست اصولگرایان نیست چون مجلس و دولت هر دو موافق همدیگرند که با توجه به وضعیت که رئبسی دولت را تحویل گرفت نیاز بود به اندازه ۴۰ سال قبل جبران بشه ولی تو زمان دوسال و نیم نمیشه همه چیو درست کرد و نتیجه اش رو به مردم نشان داد .
خانواده برتر مهمان پاسخ به Ma
1403/04/10
سلام وقت بخیر
آقای جلیلی بهترین گزینه برای مذاکره کردن با غربی هاست! چرا؟
چون در گذشته ثابت کرده آب از دستش نمی چکه! و امتیاز بی خود نمیده، قول بدون تضمین رو قبول نمی کنه.
اگه ترامپ اومد، یکی مثل آقای جلیلی رو می خوایم که پای مصنوعیش رو نشون بده و بگه در راه منافع وطنم در جبهه ها جاش گذاشتم.
ترامپ یه آدم وحشیه، یکی مثل آقای ظریف حریفش نیست!
این چه وضع مملکته مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
امتیاز نمیده؟ آب از دستش نمی چکه؟ منظور شما زمان احمدی نژاده که ایشون ما رو به خاطر برنامه هسته ای بدبخت کرد؟ ایشون خودش از عوامل تحریم های شدید امروزیه، ایشون همفکرانش همون هایی هستند که می گفتند تحریم کاغذ پاره هست.

ایشون نماینده جبهه پایداریه که بنیانگذارش مصباح یزدی می گفته ایرانی گری برابر با حیوان بودنه، پایداریونی که به قدری بی غیرت به کشورشون هستند که دنبال تغییر بافت جمعیت ایرانی ها با افغانستانی ها هستند، آیا شما خجالت نمی کشید که به عنوان ایرانی طرفدار یه جبهه سیاسی وطن فروش هستید؟

چرا جلیلی جان توی مناظره یه کلام هم از کنترل افغان ها نگفت؟

دیدید که حتی مردم دهات و روستا هم به پزشکیان رای دادند اونم وقتی دو سوم مردم تحریم کردند.

البته انشالله که جلیلی در بیاد تا این فرایند تبخیر طرفداران شما سرعت بیشتری بگیره.

مردم با این چیزها فریب نمی خورند، تا یک دهه دیگه همفکرهای شما در جمهوری اسلامی شما توی کنترل شده ترین انتخابات هم از صندوق رای در نمیان، تمام شدید نجفی جان، تمام.
خانواده برتر مهمان پاسخ به این چه وضع مملکته
1403/04/11
سلام وقت بخیر
"منظور شما زمان احمدی نژاده که ایشون ما رو به خاطر برنامه هسته ای بدبخت کرد؟"
به آقای احمدی نژاد با تمام خوبی ها و بدی ها در یک موضوع ظلم شده. از سال 92 تا همین الان، یعنی 11 سال در صدا و سیما و سایر رسانه های بزرگ انواع حالا اگه نگین تهمت و ...، انتقاد شده. منتهی به ایشون فرصت دفاع نمیشه!
این رو هم اضافه کنید به همون موارد

جرا عصبانی هستید؟!
بنده یک مطلب ساده گفتم، آیا در جواب باید توهین کنید؟
البته این روزها زیاد می شنویم که:
خشک مغز، طالبان، کره شمالی


مهندس منطقی مهمان
1403/04/09
به این دلیل که با دادن وعده های واهی عده ای را جذب کردن. کاندیدایی که جای حرف زدن از مسائل اصلی کشور و ارائه راه حل روشن برای اون ها میاد از بی حجابی به شکل غیر مستقیم دفاع میکنه مشخصه فقط میخواد با این حرفا عده ی خاصی رو پای صندوق بکشونه تا رای بیاره. صد البته که این وعده ها دیگه قدیمی و نخ نما شدن.
ایران مهمان
1403/04/09
به هزاران هزار دلیل ، به دلیل اینکه ایشون خیلی رک و مستقیم حرفش رو میزنه ، کارایی که میدونه نمیتونه بکنه رو قول نمیده. برای جایگاه زن ارزش قائله ، جمهوری اسلامی ایران و صدا و سیما را به خاطر قال مهسا امینی محکوم کرده ، جایگاه زن در جامعه رو هم اندازه یک مرد میدونه ، با برخورد وحشیانه با بانوان جامعه مخالفه ، قشر عظیمی از جامعه که روز به روز داره شمار اون ها بیشتر میشه و مخالف این حکومت هستند( طبق مستندات و آرای مردم ۶۰ درصد کشور همین قشر هستن!!!) این قشر رو به رسمیت شناخته و میدونه که برای ادامه دادن باید با آن ها سازش بکنه و مثل بقیه مسئولین و کاندیدا اون ها را ندیده نمیگیره و برنامش هم این باشه که خب اونا رو که حذف میکنیم! نخیز جناب دیگه ازین خبرا نیستشکلک چطوری میتونی ۶۰ درصد ایران رو حذف کنی؟

اما برسیم به زندگی شخصی ایشان که خب صد درصد یک پزشک فوق تخصص قلب خیلی خیلی بیشتر از افراد قبلی ( ۶ کلاسی) و حامیان اون ها میتونه از دانش و تجارب خودش استفاده کنه چرا که ایشون سالیان سال در دانشگاه تحصیل کرده در بیمارستان ها کار کرده و حداقل یه بخشی از عمرش رو بین دانشجو و استاد و پرستار و مابقی شغل های عادی کشور و غیر آقازاده ای بوده و اون ها رو درک میکنه.
همسر مرحوم ایشون پزشک بودن و رتبه تک رقمی تخصص زمان خودشون رو اوردن و همین اثباتی برای ضدزن نبودن و زن ستیز نبودن دکتر پزشکیانه ، بعد از اینکه حدود ۲۰ سال از فوت همسر و یکی از پسران ایشون میگذره ایشون هرگز ازدواج مجدد نداشتن و عمر و جوونی خودشون رو در راه تربیت فرزندان دیگر یک دختر و دو پسر دیگه گذاشتن این هم نمونه ای تعهد و مسئولیت پذیری ایشون هست ، هر سه فرزند ایشون تحصیل کرده ایران و در ایران شاغل هستن . اقامت کانادا نگرفتن ، و برای هیچ کدوم از نوه ها حدود ۳۰۰ کیلو سیسمونی از ترکیه نخریدن و در عین سادگی زندگی کردن . حتی معمولی تر از یک پزشک فوق تخصص نرمال.و خیلی چیز های دیگه که اگه بخوام بنویسم تا صبح طول میکشه
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
سلام وقت بخیر
ماجرای مرحوم مهسا امینی که اظهر من الشمس هست. اشاره به فیلم پدر مرحوم در بیمارستان. این در حالی هستش که آقای پزشکیان مدعی هستند مرحوم رو کتک زدن! هیچ مدرکی هم ارائه نمی کنن
پس این موضوع از نقاط ضعف آقای پزشکیان هست نه نقطه ی قوت
ایران مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
مهسا امینی به دست مسئولان دولت اقای رئیسی کشته شد . هرکاری هم بکنن مردم فراموش نمیکنن که یک دختر به جرم کم حجابی ( ونه بی حجابی!) دستگیر شده و چند ساعت بعد بیهوش بردنش بیمارستان در اخر فوت شده . کجای دنیا دیدین حکومتی که وظیفش تامین امنیت یه شهروند باشه اونو بی گناه بکشه؟ کشته شد ؟ خب باشه حداقل اون چند تا مامور رو مجازات کنین . نه اینکه بقیه رو بخواین با گلوله خفه کنین. بگذریم دیگه گذشته از زمانی که بخوایم سر این موضوع بحث کنیم . مردم ایران در این دو سال چشم و گوششون باز که بود باز تر شد و دیگه حنای این مسئولین رنگی نداره . الان هم مطمئن باشین از ترس این جمعیت ۶۰ درصدی که با شهامت رای ندادن ، آقای پزشکیان را میکنن رئیس جمهور . بلکه آتش خشم مردم کمی فروکش کنه
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
سلام وقت بخیر
میگید به دست ماموران کشته شد.
مدرک تون برای این ادعا چیه؟
پدرش که در بیمارستان بالای تختش میگه "من نمیگم تو سرش زدن"
در مقابل اصرار (ظاهرا) مامور تحقیق که میگه به سرش دست بزن، هر جای سرش رو می خوای نگاه کن میگه: " نه چیزی نیست"
فیلمش رو با یه جستجوی ساده می تونید در آپارات ببینید.
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
سلام وقت بخیر
"الان هم مطمئن باشین از ترس این جمعیت ۶۰ درصدی که با شهامت رای ندادن ، آقای پزشکیان را میکنن رئیس جمهور . بلکه آتش خشم مردم کمی فروکش کنه"
میگید آقای پزشکیان رو می کنن رئیس جمهور. می تونم بپرسم چطوری؟
بنده در 15سال اخیر، در 99 درصد انتخاباتی که برگزار شده کاربر رایانه و اخیرا هم دستگاه احراز هویت هستم.
به عنوان یک مطلع از روند انتخابات ایران بهتون اطمینان میدم که در هیچ صندوقی امکان جا به جا کردن عمدی حتی یک برگ رای وجود نداره.
برای تخلف در یک صندوق، افراد زیر باید با هم هماهنگ باشن!:
نماینده فرماندار/بخش دار ، هیات نظارت شورای نگهبان ( حدود 3 نفر)، منشی (حداقل 2 نفر)، کاربر دستگاه احراز هویت ( حداقل 1 نفر)، مامور نیروی انتظامی (حداقل 1 نفر)، نیروی بسیجی ( حداقل 1 نفر) ، نیروی خدماتی ( 1 نفر)، راننده ( 1 نفر) ، نمایندگان کاندیداها ( در این انتخابات 4 نفر)

به آخرت اعتقاد دارید؟
بیاید یه حساب و کتاب کنیم.
تعداد شعبه های رای گیری: بیش از 58000
تعداد نفرات حاضر در هر شعبه به طور متوسط: 10 نفر
شما با این حرف تون به بیش از 580000 نفر تهمت زدید.
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
در مورد جایگاه زن
آیا اطلاعاتی دارید که سایر کاندیداها جایگاه زن رو غیر از این می دونن؟!
هر چی گشتم نظر ایشون رو در مورد قتل همسر شهردار سابق تهران توسط خود شهردار با شلیک گلوله پیدا نکردم. نظرتون در مورد این که عده ای به اون مرحوم با عرض معذرت تهمت پرستو بودن زدن چیه؟!
بله جایگاه زن خیلی بالاست و ... ، لطفا در پست شماره 120 بفرمائید برنامه های ایشون در مورد زنان چیه؟
بنده اگه بگم سر تا پای خانم ها رو باید طلا گرفت، آیا شما نباید بپرسید چطوری؟ طبق چه برنامه ای؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
"با برخورد وحشیانه با بانوان جامعه مخالفه"
کی موافق این قضیه است؟! اگه فلان مامور خطا کرد، این رو باید به پای کل بنویسید؟!
از طرف دیگه؛ اگه ماموری از خانمی قانون شکن بخواد که همراه اون به پاسگاه یا ... بره و اون تمکین نکنه، مامور باید بگه خب بفرما برو؟!
از نظر شما خانم بودن دلیل میشه مامور دستش رو به عنوان تسلیم در مقابل قانون شکنی اون بالا ببره؟! کجای دنیا این طوره؟!
مهمان مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
کجای دنیا حکومتی رو دیدین که دختری رو به جرم کم حجابی ( نه بی حجابی!!) دستگیر کنن بعد جسم بیهوشش رو ببرن بیمارستان و در اخر فوت کنه؟؟ بعد با وقاحت تمام به جای اینکه اون ماموران و مسئولان به دور از انسانیت و شرف رو بخواد مجازات کنه ، بقیه شهروندان معترض به این قتل رو با گلوله ساکت کنه؟ شما بفرمایید کجای دنیا اینجوره؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به مهمان
1403/04/09
سلام وقت بخیر
یه قانون در کشور هست به نام قانون پوشش. خانمی میاد این قانون رو زیر پا میذاره، پلیس که مسئول برخورد با بی قانونی هست، بدون خشونت اون رو سوار ون می کنه و به یک مرکز ( نه دادگاه) می بره.
1 - تا این جا حق با ماموره یا قانون شکن؟
2 - دلیل بی هوش شدن شون چی بود؟
3 - آیا شما برای کسی که بانک آتیش میزنه، چادر از سر دختر مردم میکشه، خودروی پلیس رو آتیش می زنه، گلوی مامور رو می بره، طلبه رو با شکنجه می کشه و ... عبارت "معترض" رو به کار می برید؟!

میگید کجای دنیا این طوره؟
آیا نحوه برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان طرفداران فلسطین در محیط خود دانشگاه رو دیدید؟! این در حالی هست که اون ها نه گلوی مامور رو بریدن و نه کسی رو با شکنجه کشتن.
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
"قشر عظیمی از جامعه که روز به روز داره شمار اون ها بیشتر میشه و مخالف این حکومت هستند( طبق مستندات و آرای مردم ۶۰ درصد کشور همین قشر هستن!!!) "
این رو پاسخ نمیدم و نظر کسانی که موافق جمهوری اسلامی و پایداری ایران هستند به این نظر شما جلب می کنم!
از رای ندادن شما تعبیر با اعتراض نمیشه، بلکه این طور استنباط میشه که شما مخالف جمهوری اسلامی هستید!!!
اگه فردا دشمن با همین استدلال که 60 درصد مخالف جمهوری اسلامی هستند، ضربه ای زد، نگید چرا؟ ( اشاره به شهادت حاج قاسم و ... )
ایران مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
لطفا این پیام رو بخونین : رهبر معظم انقلاب:هر رأی به هر یک از نامزدها یک رأی به جمهوری اسلامی ایران است.
امروز ملت ایران حماسه حضور را رقم خواهد زد.
وزارت کشور

این پیامی هست که به شماره های مردم فرستاده شده ، رهبر چی گفته؟؟ هر رای به هرررر یک از اعضا رای به جمهوری اسلامی ایران است . خب پس کسی که اینو نمیخواد چی؟ رای نمیده! اعلام شده ۴۰ درصد کلا رای دادن ( حالا بماند که آرای باطله هم اون بدبختایی هستن که از ترس موقعیت خودشون مجبور شدن باطله بدن😂) با یک تفریق ساده ۶۰٪=۴۰٪-۱۰۰٪
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
سلام وقت بخیر
دقیقا زدید به هدف!
اگه ملت ایران به حرف رهبر گوش می دادند که اوضاع مون این نبود!
نگاهی به صنعت دفاعی بکنید!
در وعده صادق، سپاه گفت فلان روز و در فلان ساعت اسرائیل رو می زنم!
فاصله حدود 2000 کیلومتر
سامانه های پدافندی آمریکا و ... 9 کشور دیگه در حال آماده باش
نتیجه چی شد؟
موشک های سپاه رسیدن به اسرائیل
این قدرت نیروهای تحت مدیریت رهبری هست.
حالا چرا اقتصاد درست نمیشه؟ چون به حرف رهبری گوش نمی کنیم!
ممنون بابت یادآوری
علی مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
عزیز
ببینین صنعت دفاعی و دکترین دفاعی دو بحث جدا از هم هست.
در بحث دفاعی معمولا گروه‌هایی که از لحاظ تجهیزات ضعف دارن روی بحث ایدئولوژیک سرمایه گذاری بسیار بیشتری انجام میدن تا به وسیله نیروی زیاد و اعتقاداتشون و... بخشی از بحث تکنولوژی رو پوشش بدن ولی
صنعت دفاعی خودش بحث مفصلی داره خیلی از کار هایی که انجام میشه اولا در صنایع نظامی برخلاف بقیه صنایع بحث هزینه و اقتصادی بودن و... مطرح نیست ثانیا جلوی چشم شما هم نیست یعنی یه ادعا و تبلیغی میکنن و فیلم و... بهتون نشون میدن و خیلی وقتا بزرگ نمایی هم میکنن(البته در همه کشور ها مرسوم و یه تاکتیک هست) و مثل خودرو نیست که مثلا دو تا خودرو ایرانی و خارجی رو خودت تست کنی و بگی کدوم بهتره. (پراید هم خودرو هست و فلان محصول بنز هم اینم حرکت میکنه و تا مقصد میبره و اون هم ولی خیلی بینشون تفاوت هست ) منظورم از این همه حرف این بود شما با چنین توجیهاتی نمیتونی پیشرفت توجیه کنی کشوری که واقعا به سطح بالایی رسیده باشه همه صنایع ش سطح بالا میشه چون پایه همه صنایع چند تا از علوم مهندسی هست وقتی پیشرفت کردی دیگه معنی نداره یکیش عالی باشه یکیش در حد ابتدائی . مگر اینکه همونایی که میگیم عالی هست در حد بقیه محصولاتمون باشه. بحث مدیریت و... هم نیست همین الان خیلی از صنایع غیر نظامی هم در دست ارگان های نظانی هست ولی اون پیشرفت و اقتصادی بودن و... ادعایی رو ندارن
خانواده برتر مهمان پاسخ به علی
1403/04/10
سلام وقت بخیر
موافق نیستم
وقتی پدافند 10 کشور من جمله آمریکا و خود رژیم صهیونیستی از زمان حمله آگاه میشن، و در حالت آماده باش با موشک ها و پهپاد مقابله می کنن و باز هم در سری ترین و امن ترین نقطه ی کره ی زمین موشک فرود میاد، نمی تونیم بگیم پیشرفت خاصی نکردیم.
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
"خیلی خیلی بیشتر از افراد قبلی ( ۶ کلاسی) "
ارجاع میدم به آیه 12 سوره مبارکه یس :
"إِنَّا نَحْنُ نُحْیِی الْمَوْتَىٰ وَنَکْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ۚ وَکُلَّ شَیْءٍ أَحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُبِینٍ"
نمی دونم کسی که این دروغ رو برای بار اول گفت آیا از شهید رئیسی حلالیت گرفت یا نه، فرض می کنیم گرفته باشن، طبق این آیه، آیا جوابگوی اثرات دروغی که گفتن در قیامت هم هستند؟!
شما هم جای دیگه این دروغ رو تکرار نکنید، چون در قیامت نمی تونید پاسخگو باشید.
ایران مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
حقیقت چیه؟ مدرک ایشون چیه؟ کدام دانشگاه؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
"ایشان که خب صد درصد یک پزشک فوق تخصص قلب... - سالیان سال در دانشگاه تحصیل کرده در بیمارستان ها کار کرده و ..."
قبول
اما سوال این جاست، متخصص قلب بودن کجا و اداره کشور به عنوان یک رئیس جمهور کجا؟!
آیا یک متخصص قلب می تونه رئیس جمهور باشه؟ بله می تونه
اما آیا نباید بپرسیم که برنامه های شما برای اداره کشور چیه؟
اگه می دونید در پست 120 بفرمائید تا ما هم مطلع بشیم، چه بسا 15 تیر به ایشون رای دادیم
ایران مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
متخصص قلب ربطش از ***** به رئیس جمهوری خیلی بیشتر!!!
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/10
سلام وقت بخیر
از گناهانی که حتی اگه پیامبر خدا هم برای گناهکار بکنن خدا نمی بخشه، تمسخر مومن هست.
مهمان مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
استغفار کنن
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/09
"بعد از اینکه حدود ۲۰ سال از فوت همسر و یکی از پسران ایشون میگذره ایشون هرگز ازدواج مجدد نداشتن"
آیا این سنت، سنت درستیه؟!
آیا حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) که همسرشون رو از دست دادند و مجدا ازدواج نکردند؟!
jdhfdaskhfakd مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
نه. لابد سنت درست اینه که وقتی زن داری ، ۴ زن دایم و هزاران زن صیغه ای داشته باشی . اگه ازدواج امروز با ازدواج زمان پیامبر قابل مقایسه است که میخواید در این مورد از اونها الگو بگیرید نباید براتون فوت یا عدم فوت همسر فرقی داشته باشه. پس نظام ارزشی تون رو به همه تحمیل نکنید. برداشت ها از اسلام و جامعه اسلامی متفاوته و به جز به رسمیت شناختن دیگران و آزادی پس از بیان و احترام به عقاید مختلف، راهی برای پیشرفت کشور وجود نداره. وقتی شما آزادید در این وبلاگ نظراتتون رو آزادانه بگید و بتازونید ولی مخالفان شما کمترین احساس آزادی برای بیان عقایدشون ندارن طبیعتا ممکنه خشم شون رو پای صندوق رای نشون بدن.
با رای به جلیلی،‌ فضای بگیر و ببند و اعمال فشار به کسانی که متفاوت از ما فکر میکنن بیشتر میشه همونطور که در دولت شهید رئیسی بگیر و ببندهای بی سابقه در کل تاریخ ایران رخ داد و در مقابل، عاصی شدن مخالفان و گسترش لجبازی و برهنگی برای ابراز مخالفت بیشتر میشه. این مسیر به هیچستان میره. نمی شنوید ولی در آینده خواهید دید. تندروی همیشه نتیجه معکوس داره و این ذات اندیشه ی متعصبانه است. وقتی امیدی به شنیدن نیست چرا بحث کنیم!
خانواده برتر مهمان پاسخ به jdhfdaskhfakd
1403/04/10
سلام وقت بخیر
سنت درست، داشتن 4 زن رسمی و هزاران زن صیغه نیست! بلکه مجوز این کار برای شرایط غیر عادی صادر شده. شما چند نفر رو می شناسید که 4 زن دائمی و هزاران زن صیغه ای داره؟!
"با رای به جلیلی،‌ فضای بگیر و ببند و اعمال فشار به کسانی که متفاوت از ما فکر میکنن بیشتر میشه "
مدرک تون برای این پیش بینی چیه؟
بنده بر عکس شما فکر می کنم، دارم تلاش می کنم به سهم خودم اجازه ندم عده ای سر کار بیان که مخالفان شون رو بی شناسنامه و ... می خوندند.
در ستاد آقای پزشکیان افرادی هستند که هنوز به قدرت نرسیدن به 9 میلیون ایرانی میگن طالبان، به رقیبان آقای پزشکیان میگن خشک مغز!
اون وقت آقای جلیلی متهم به تندروی هستند!!!
ایران مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
غلط و درستش رو من و شما نمیتونیم تایید کنیم . اما نتیجه و ثمره زندگیشون به خوبی گواهه . کافیه فرزندان ایشون رو با آقازاده هایی مقایسه کنین که ...
خانواده برتر مهمان پاسخ به ایران
1403/04/10
سلام وقت بخیر
در تمسخر کردن و تهمت زدن، خستگی نمی شناسید؟!
FaAh مهمان پاسخ به ایران
1403/04/10
سلام دوست عزیز
میگین کارایی که نمیتونن بکنن قول نمیدن.
خب این قسمت یه مشکلی داره. کسی که نمیتونه کاری در یه زمینه بکنه اصلا چرا اومده رئیس جمهور بشه؟؟
من با شخص ایشون کاری ندارم. ولی این حرف شما یکم برام عجیب بود.
نمیگم بیان وعده الکی بدن. ولی وقتی یه نفر میاد یه مسیولیتی بگیره توی همه جنبه های اون مسیولیت باید بتونه حرفی داشته باشه وگرنه لایق اون مسئولیت نیست.

و اینکه من تو بیمارستان پزشک ها و پرستارهایی رو دیدم که با قشر خودشون هم مشکل دارن. پس این هم دلیل منطقی نیست.

و اینکه من الان اونقدری شعار میتونم بدم که شمایی که من رو از نزدیک نمیشناسی فکر کنی من چقدر آدم خوبیم. در حالیکه تو واقعیت اونطوری نیستم.
( خودم رو مثال زدم که بی احترامی به کسی نشه ها وگرنه اختلال شخصیتی ندارم🙂)
با آرزوی بهترین ها.
رضا مهمان
1403/04/09
نشان دادن اعتراض خود به رژیم
خانواده برتر مهمان پاسخ به رضا
1403/04/09
سلام وقت بخیر
ظاهرا درست متوجه نشدید.
این یعنی از نظر شما آقای پزشکیان و بیش از 10 میلیون نفری که به ایشون رای دادن به جمهوری اسلامی اعتراض دارن و اون حدود 14 میلیون نفری که بهشون رای ندادن به عملکرد جمهوری اسلامی اعتراض ندارن!
بنده به آقای جلیلی رای دادم اما نسبت به مسائل زیادی اعتراض دارم.
رضا مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
سلام وقت شما بخیر
بله دقیقا همینجوریه
اونهایی که به جلیلی رای دادن از وضعیت موجود راضی هستن و هدفشون فقط فلسطین و ... هست
یه دوستی دارم میگه تو همه کشورها تورم ۵۰ درصدی وجود داره پس اگه جلیلی بیاد تورم سالانه ۵۰ هم باشه عالیه(طرفدار سرسخت جلیلیه)😂 چنین تفکراتی دارن
خانواده برتر مهمان پاسخ به رضا
1403/04/09
سلام وقت بخیر
کی اینو میگه که طرفداران جلیلی از وضع موجود راضی هستند؟!
مقصر دوست شما نیست، مقصر ما مدعیان انقلابی گری هستیم!

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 1293
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 415
  • بازدید امروز : 1,985
  • باردید دیروز : 3,311
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 1,985
  • بازدید سال : 95,558
  • بازدید کلی : 95,641