موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

در مورد بازی همستر

  • 20:35
  • 191

سلام 
نظرتون در مورد بازی همستر چیه کسی کار می کنه پول برداشت کردید؟ بعضی ها میگن کلاهبردای و حساب ها رو خالی می کنه یا پولش حلال نیست و عمر گوشی رو کم می کنه کلا مشکوکه
الکی هست یا واقعاً پول میده؟

مطالب مرتبط :


(کل 18 توسط 4 نفر)

(6) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
فریب نخورید مهمان
1403/03/21
دوستان هدف این بازی چیزی جز جذب مخاطب برای تلگرام نیست و احتمالا اگه پولی هم ازش در بیاد بسیار اندک خواهد بود نسبت به وقت و هزینه ای که کردید، فریب نخورید
بیقرار مهمان
1403/03/20
به نظرم من که هدف جذب مخاطب برای تلگرامه
و آخرش هم پولی در کار نیست
فلانی مهمان
1403/03/19
سلام. اهداف پشت پرده رو نمیدونم ولی چیزی که مشخصه دارن از طمع مردم استفاده می‌کنند
امیرالمؤمنین می‌فرمایند : طمع عقل را زایل و انسان را به هلاکت می‌رساند.
علی مهمان
1403/03/18
اسم چنین چیزایی ایر دراپ هست چیزی شبیه عرضه های اولیه بورسی. از قدیم الایام هم واسه ارزهای دیجیتال مختلف وجود داشته منتها به صورت وب سایت و... این سبک جدید خودش یه نو آوری هست و هم برای تلگرام و تبلیغشو هم اون ارز دیجیتال یه روش خوب هست . کلا هدف ایردراپ عرضه یه ارز دیجیتال جدید هست منتها ارزش یه ارز دیجیتال رو اهداف به کار گیریش.، حامیانش و میزان شناخت عموم مردم و تمایل و تقاضا شون مشخص میکنه. اینکه همه گیر و شناخته بشه از اهداف اصلی همه ایرداپ ها هست. سود هم به این صورت هست که یه ارز جدید رو معرفی میکنن با اهداف و.... یه مقداریش رو به صورت رایگان برای تبلیغ خودشون بین مردم پخش میکنن و یا با قیمت پایین به فروش میرسونن و... بعد از مدتی که به اندازه مناسب فراگیر شد شروع میکنن در صرافی ها لیست کردن و خرید و فروش .
اما نکاتی که درباره ایردراپ ها وجود داره:
۱. سالیانه هزاران ایردراپ در سراسر جهان راه اندازی میشه که فقط بعضی از اونا به اهدافشون میرسن و منجر به سود دهی برای دارندگان توکن شون میشن و به صورت رسمی شروع به معامله میشن.
۲. همونطورکه گفتم بعضی از ایردراپ ها رایگان هستن بعضی ها یه مبلغی میگیرن. ایردراپ های رایگان هیچ ریسکی ندارن ولی در مورد ایردراپ هایی که حالت پیش فروش دارن و مبلغی میگیرن باید بیشتر تحقیق و بررسی کرد.
۳. در مورد ایردراپ هایی که با موفقیت لیست میشن و قیمت میخورن در قیمت خرید و فروششون میزان تقاضا و میزان عرضه توکن هم موثره .
در مورد همستر هم چند نکته رو بنظرم میشه بهش اشاره کرد .
در بستر تلگرام هست و اپ و... نصب نمیکنی که لینک آلوده و... باشه و باعث هک بشه.
تیک ابی تلگرام داره یعنی مورد تایید رسمی تلگرام هست.
فعلا رایگان هست یعنی هیچ پولی پرداخت نمیکنین که نگران کلاه برداری و... باشین.
فقط نکاتی که میتونه داشته باشه اینه که در نهایت مثل خیلی از ایردراپ ها لیست نشه و قیمت نخوره که در این صورت چون پولی پرداخت نکردین چیزی رو از دست نمیدین یا اینکه لیست بشه ولی قیمت پایینی بخوره که احتمالش کم هم نیست یعنی سود بده ولی اون تصور میلیاردر شدن خیلیا رو بر باد بده.
بنظرم تنها جایی که احتمال کلاه برداری برای عموم مردمی که اطلاعی ندارن وجود داره اینه که بعد از یه مدتی لیست بشه و امکان نقد کردنش وجود داشته باشه و یه عده اساتید داخلی زحمتش رو بکشنشکلک))
خانواده برتر مهمان
1403/03/18
سلام وقت بخیر
به نظر میرسه یکی از دلایل مهم انتشار چنین مواردی، جذب مخاطب برای تلگرام باشه.
از اون جایی گربه محض رضای خدا موش نمی گیره، هجوم به سمت تلگرام باعث میشه زمینه برای بمباران فکری کاربران فراهم بشه.
ییا مهمان
1403/03/18
سلام من دید خوبی بهش ندارم