موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

برنامه های آقای پزشکیان برای اداره کشور را توضیح دهید.

  • 14:29
  • 55

سلام وقت بخیر

وقتی انتخابات به دور دوم کشیده شد، این یعنی تقریبا برگشتیم سر خط!

در این پست از طرفداران آقای پزشکیان خواهش می کنم که برنامه های ایشان را برای اداره کشور توضیح دهند.

مطالب مرتبط :


(کل 0 توسط 0 نفر)

(24) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
بعیده تایید بشه مهمان
1403/04/09
سلام . یه سوال چرا اسم این سایت رو نمیذارید کارزار انتخابات جلیلی و رفقا ، با پرسیدن سوالایی که جوابشون واضحه فقط میخواین اعصاب ملت رو خورد کنین . خودتونم خوب میدونین حرف دل این ۶۰ درصد مردم با شرف که شهامت داشتن و رای ندادن چیه ، البته که بخش زیادی از رای باطله هم نشونه حضور افرادیست مخالف رای دادن ولی به ناچار از ترس موقعیت شغلی یا تحصیلی و غیره اومدن رای دادن . ۶۰ درصد جمعیت کشور ! ( میدونم الان میگین خب ازینا که رای ندادن یه سری ام طرف جلیلی و رفقا بودن ولی نخواستن رای بدن و …. ولی بنا به گفته رهبر هر کی هر رأیی به هر نامزدی بده یعنی به جمهوری اسلامی بله گفته پس هواداران جلیلی و رفقا همگی دیروز پای صندوق رای بوده اند) نکته جالبش اینجاست ، با این پیام رهبر انگار غیر مستقیم یه رفراندوم گذاشتن و خب جواب قاطع مردم عزیز میهنم یک « نه » محکم بود. کاش این ۶۰ درصد یادمون نره ، از اینا بعید نیست ده سال دیگه تو کتابای تاریخ معاصرشون بنویسن بعد فوت رئیسی رهبر انقلاب گفتن بیاین رای بدین و ۹۸/۵٪ مردم اومدن رای دادن!😂 اما چرا به دور دوم رقابت کشیده شد؟ چون میخوان از اون ۶۰ درصدی که رای ندادن یه عده از ترس جلیلی برن به پزشکیان رای بدن و در نهایت که جناب پزشکیان منتخب میشن به مردم بگن دیدین اومدین رای دادین این سری همون شد که میخواستین؟ و این گونه یکم سوپاپ این مردم خشمگین و رنج دیده کشیده میشه و حکومت میتونه فرصتی بخره برای آینده و بقای خودش نقشه بچینه. الحق هم که خیلی سخت و طاقت فرسات یه نگاه از عید به این ور بندازین ، کشتن ( ما باور کردیم سقوط بالگرد) مرحوم رئیسی ، برگزاری مناظره هایی که از تو حرف هر کاندید خرابکاریای مسئولین حزب دیگه در میاد اونم از تریبون رسمی حکومت ، برگزاری انتخاباتی پر شور و پر رونق ، الانم که کشوندن دوباره مردم به صندوق برای کسب مقبولیت و ….. در آینده ای نزدیک رو به رویی با ترامپ .
خانواده برتر مهمان پاسخ به بعیده تایید بشه
1403/04/10
سلام، وقت شما بخیر
اشکالی داره افکار خودم رو منتشر کنم؟

منصف باشید، شما از دل ۶۰ درصدی که رأی ندادن از کجا خبر دارید؟!
پس لطفا برداشت های خودتون رو به ۶۰ درصد مردمی که رأی ندادند نسبت ندید.
بخشی مخالف حکومت هستند
بخشی اعتراض دارن
بخشی می ترسن انتخاب اشتباهی مثل انتخاب آقای روحانی بکنن و بعد نتونن با عذاب وجدان شون کنار بیان
بخشی ...
از اون ۶۰ درصد، سهم هر گروه چقدره؟!
بعیده تایید بشه مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
عرض کردم اینا رو ، بگیریم ازین ۶۰ درصد ، ۱۵ درصد ( یک چهارم) افراد طرف دار حکومت که به هر دلیلی رای ندادن ، میشه ۴۵ درصد باقی مانده ، به علاوه یه درصد نامعلومی هم کسایی که رفتن به عمد رای باطله دادن…. هر جور حساب کنین بازم ۵۰ به بالا میشه
خانواده برتر مهمان پاسخ به بعیده تایید بشه
1403/04/10
اصلاح کنید
۶۰ درصد جمعیت کشور نه، ۶۰ درصد واجدان شرایط رأی دادن. این یعنی افراد زیر ۱۸ سال جزو اون ۶۰ درصد نیستند.

"چون میخوان از اون ۶۰ درصدی که رای ندادن یه عده از ترس جلیلی برن به پزشکیان رای بدن"
به خیال پردازی نمیشه گفت تحلیل.
از طرفی اگه حکومت قدرت ترسوندن مردم رو داشت، فکر نمی کنید مشارکت بالای ۹۹ درصد می شد؟!
اون وقت شما نمی تونستید اون ۶۰ درصد رو به عنوان برگ برنده دست تون بگیرید!
بعیده تایید بشه مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
بله همون افراد واحد شرایط ، افراد زیر ۱۸ که صلاحیت رای دادن ندارن نمیشه بگیم در آینده موافق هستن یا نه پس در نظر نمیگیرمشون . شما از کجا مطمئن هستین که صحبت های من خیاب پردازیه و تحلیل نیست مگه منو میشناسین؟؟ / حکومت بارها ابزار ترسوندن مردم رو استفاده کرده دیگه الان مردمی که سر قتل مهسا امینی خون دادن و به جرم عدالت خواهی تو خاک خودشون گلوله باران شدن گول این بازی های سیاسی رو نمیخورند. / درباره ۶۰ درصد هم ، به ما چه🤣 وزارت کشور پیام داده رهبر گفتن هرکی موافقه بیاد هر رأیی میخواد به هرکی بده دیگه جوابش واضحه نیازی به علم سیاسی نداره وقتی ۶۰ درصد افراد نمیرن هیچ رأیی بدن ( صرف نظر از یه درصدی باطله های عمدی) انتظار دارین این عدد فراموش بشه؟؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به بعیده تایید بشه
1403/04/10
"کشوندن مردم پای صندوق رای"
این اجبار مردم چطور انجام میشه؟
مثلا خود شما
حکومت چطور می تونه شما رو بکشونه پای صندوق رای؟
اومدیم و موفق شد، موقع نوشتن رای کی بالای سر شما اسلحه گرفته که به فلانی رای بده؟!
بعیده تایید بشه مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
عرض کردم خدمتتون ، این هفته نتیجع این حرکت رو میبینید ، یه مقدار از مردمانی که دور اول کلا رأی ندادن ، میبینن بین آقای جلیلی و پزشکیان اگه جلیلی بشه که فضای خفقان جامعه از اینی که هست بدتر میشه آقای پزشکیان هم که دم از شُل کردن گشت ارشاد میزنه خب بین بد و بدتر میرن به بد رای میدن . روز شنبه هم حکومت میاد میگه بله شور و شعف مردم برای انتخابات زیاد شده ببینین چقد مردم خوشحالن! اینا همش از پیش تعیین شده ات ، فکر میکنین اگه رهبر نمیخواستن پزشکیان یا کلا یک آدم ظاهرا اصلاح طلب که بتونه دل مردم داغ دیده رو کمی نرم کنه ، رئیس جمهور بشه . آیا پزشکیان رو رد صلاحیت نمیکردن؟؟؟ پزشکیانی که یه بار به خاطر همین موضع گیری هاش درباره حجاب اجباری و مهسا امینی برلی مجلس شورا تایید نشد چطوری یهو میتونه رئیس جمهور بشه؟؟ حتما میپرسین خب چرا رهبر و حکومت باید بخوان یه اصلاح طلب بیاد چرا از همون دولت های اصول گرای دم دستشون یکی رو نمیذارن؟ خیلی واضحه اگه آقای پزشکیانی نبود همین ۴۰ ٪ هم نصف بیشتر رای نمیدادن./ پرسیدین حکومت چطوری مردم رو میکشونخ پای صندوق رای؟ مثالش ورزشکارانی که اجبارشون کردن همه باید رای بدن ، کسایی که میخوان وارد تربیت معلم بشن حتما چک میشه سوابق رای دهیشون ، در کارگزینی اساتید دانشگاه ها چک میشه کسایی که رای ندادن توی مصاحبه خیلی رک میگن به چه دلیلی رای ندادین؟؟ و …. سوال آخرتون اسلحه روی سر موقع نوشتن رأی هم که دور از انتظار نیست بالاخره ما دیدیم جوانانی به جرم دادخواهی در خیابان های میهن خودشون توسط مامورانی که وظیفه اصلی اون تا تامین امینت مردمه کشته شدن
محمدعلی مهمان پاسخ به بعیده تایید بشه
1403/04/10
با صحبتاتون موافقم ولی سعید جلیلی بهتره چون مثل پوتین یه شخصیت امنیتی هم داره . ببینید وقتی گورباچوف و رئیس جمهور بعداز اون کشور را به بی ثباتی رسوند و با غرب بستند و با باعث شدند شوروی بپوکه و به یک کشور ضعیف تبدیل بشه پوتین آمد و روسیه که حتی جز ۷ کشور پیشرفته نبود سامان داد جنگ مرزی و داخلی را برچید و با تفکرش اقتصاد امنیت و توسعه رونق یافت تا اینبار روسیه دوباره به جمع کشورهای پیشرفته وارد شد . دلیلش هم تفکر و بصیرت پوتین به عنوان یه نیروی امنیتی بود .

گشت ارشاد یعنی خفقان ؟ اگه مخالف گشت ارشاد باشی و بی حجاب بازم دلارگرون و رانت و فساده و مافیا و حکومت داری مسئولین قبلی پدر ملت رو درآورده نه گشت ارشاد .
خانواده برتر مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/04/10
سلام وقت بخیر
موافقم
از دستاویزهای روحانی در انتخابات حجاب و ورود بانوان به ورزشگاه ها بود. اما از اون طرف معیشت مردم رو به فنا داد.
با یه روسری میشه از گشت ارشاد در امان موند، اما آیا بی حجابی می تونه چرخ کارخانجات رو بچرخونه؟ می تونه اشتغال ایجاد کنه؟
حقیقت تلخ مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
کی گفته با یه روسری میشه از گشت ارشاد در امان بود؟ فیلم هایی که تو اینترنته سر و دست و پا و بدن زنها با روسری به در و دیوار ماشین های گشت ارشاد کوبیده میشه در حدی که آخرین فیلمی که دیدم دختره با روسری بود که پرتش کردن توی ماشین و از شدت ضربه روسریش افتاد. درحالیکه در بدترین حالت و وحشیانه ترین حالت میتونستن دو تا خانم از دو طرف دستش رو بگیرن و وارد ماشین بشن نه که بهش چنگ بزنن و پرتش کنن توی ماشین. حتی خود خانمای چادری هم به هم دیگه چنگ میزدن. یه سرچی بزنید بد نیست. با این کارا اسم خانمای مذهبی هم بد کردید درحالیکه خیلی هاشون خوبن.
خانواده برتر مهمان پاسخ به حقیقت تلخ
1403/04/10
سلام وقت بخیر
این ها تخلف هست و قابل پیگیری
Salam مهمان پاسخ به بعیده تایید بشه
1403/04/10
می گید کشتن، یعنی آقای رئیسی رو کشتن؟
بعیده تایید بشه مهمان پاسخ به Salam
1403/04/10
Salam مهمان
1403/04/09
آقای نجفی
چرا روحانی نتونست با آمریکا مذاکره کنه ؟داداشم میگه روحانی خواسته مذاکره کنه بسیجی ها سمتش دمپایی پرتاپ کردن ،
ظریف گفته نگذاشتن مذاکره کنیم
خانواده برتر مهمان پاسخ به Salam
1403/04/09
سلام وقت بخیر
فرض کنیم برادر شما درست میگن
مگه سیاست خارجی کشور نسبت به 3 سال قبل تغییر کرده که آقای ظریف دوباره قد علم کرده؟!
مگه نمیگن نگذاشتند مذاکره کنیم و ... ! الان که سایت خارجی تغییری نکرده، بسیجی ها هم که هنوز هستند! پس چرا ظریف دوباره حضور پیدا کرده؟! مگه نمیگن نمیذارن مذاکره کنیم؟

حالا برگردیم به ادعای برادر شما؛
به نقل از قدس آنلاین:
"مخالفان مذاکره با آمریکا در هنگام خروج روحانی از فرودگاه جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمریکا مانع از حرکت آن شدند، در این برخورد اعتراضی یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودروی رئیس جمهور پرتاب کرد."
خب تا این جا مشخص شد که این افراد نشانه ای از بسیجی بودن نداشتند.
تنها یک عکس از این ماجرا در رسانه های وجود داره که فردی کفش های خودش رو دستش گرفته. جالب این جاست که همین فرد با با سایت پارسینه تماس گرفته و گفته: "فقط کفش های خود را بعد از نماز در دست داشته است"
حالا این که کفش ها رو پرتاب کرده یا نه خدا داند.
Salam مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/09
فقط بسیجی ها مرگ بر آمریکا میگن دیگه به غیر از بسیجی ها مگه کسی با آمریکا دشمنه؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به Salam
1403/04/09
سلام، وقت شما بخیر
بله، همه کسانی که از آمریکا آسیب دیدند.
مثل بیماران پروانه ای که با تحریم آمریکا پانسمان های مخصوص وارد نمیشه.
این از داخل
در خارج از کشور تحقیق کنید آمریکا در چند کشور جنگ راه انداخته
نه به تکرار رئیسی مهمان پاسخ به Salam
1403/04/10
دقیقا درست میگه . مجلس نذاشت ، زمانی که بایدن اومد امریکا حاضر بود وارد برجام بشه اما از این طرف مجلس و اصول گرایان نذاشتن و اوضاع اقتصادی ممکلت رو به خاک سیاه نشوندن . تهشم همه چیزو پای جناب ظریف نوشتن در حالی که اگه ظریف نبود خدا میدونه الان دلار به کجا رسیده بود!
خانواده برتر مهمان پاسخ به نه به تکرار رئیسی
1403/04/10
سلام، وقت شما بخیر
آیا بایدن گفت بدون هیچ پیش شرطی دوباره به برجام بر می گردم؟!
اشتباه می کنید.
بعد از اون همه امتیازی که دادیم و از مواضع عقب نشینی کردیم، به تعهدات مون عمل کردیم
با این وجود بایدن مدعی بود برجام توافقی ناقصه، چرا؟
چون می گفت محدوديت های هسته ای ایران دائمی نیست!!!
با اون همه عقب نشینی می گفت سطح توان موشکی شما مورد رضایت ما نیست!
تازه قدرت منطقه ای تون هم قابل قبول نیست.
همون طور که در صنعت هسته ای محدوديت هایی پذیرفتید که از نظر ما دائمی باید باشه، باید در مورد قدرت موشکی و منطقه ای تون هم محدوديت بپذیرید.

اون وقت اگه اسرائیل به ما حمله می کرد، داعش حمله می کرد، گروه های تروریستی حمله می کردن، چطور جوابشون رو می دادیم؟!

مجلس وقتی دیدید بخاری از دولت روحانی بلند نمیشه، از اون طرف اونا هر روز سطح توقعات شون بالا میره، قانونی تصویب کرد که جلوی عقب نشینی و وادادگی دولت روحانی رو بگیره.

به قول احمدی نژاد اون ها فحش می دادند، این ها جرات نداشتن بگن خودتی!
Salam مهمان پاسخ به خانواده برتر
1403/04/10
پس بقیه کشورها چطوری با آمریکا رابطه دارن؟ تسلیم آمریکا هستن؟ اگه بهشون حمله بشه چطوری از خودشون دفاع می کنن؟
خانواده برتر مهمان پاسخ به Salam
1403/04/10
سلام وقت بخیر
کشور ها به دو دسته تقسیم میشن
1 - مستقل هستند و به آمریکا باج نمیدن
نحوه ی برخورد آمریکا با اون ها: جنگ، تحریم
ایران، روسیه، سوریه، لبنان، ونزوئلا
2 - ظاهرا مستقل هستند، اما مجبورن با آمریکا هماهنگ باشن. در غیر این صورت با اهرم دلار و ... تنبیه میشن
از امارات و بحرین بگیر تا آلمان و انگلیس
نحوه برخورد آمریکا:
بر خلاف منافع من کاری نکن تا از خشمم در امان باشی!
مثلا چرا شرکت فرانسوی پژو جمع کرد از ایران رفت؟ به خاطر تحریم های آمریکا
چرا شرکت های کره ای ایران رو ترک کردند؟ به خاطر تحریم های آمریکا
مگه کشورهای فرانسه و کره جنوبی مستقل نیستند؟
ظاهرا بله، اما باید ببینن منافع آمریکا چی میگه!

چطور از خودشون دفاع می کنن؟
مستقل ها به خودشون متکی هستند، مثل ایران، چین، روسیه
بقیه چشم امیدشون به آمریکاست.
مثل اوکراین، رژیم صهیونیستی
Salam مهمان
1403/04/09
آقای نجفی
برنامه های آقای پزشکیان معلومه دیگه
من طرفدار پزشکیان نیستم به قالیباف رأی دادم داداشم به ما میگه یا رای نمی دادید یا به پزشکیان رای می دادید که مخالف زور گویی به دختران و حجابه و می خواد با آمریکا رابطه برقرار کنه میگه بقیه نامزدها حرف های تکراری می زنند پزشکیان برنامه هاشم قشنگه و حرف های جدید می زنه
من دیگه هفته ی بعد به هیچ کس رای نمیدم با حرف هایی که داداشم زده مامانم به جلیلی رای نمیده منم از رای دادن زده شدم
خانواده برتر مهمان پاسخ به Salam
1403/04/09
سلام وقت بخیر
این برنامه های قشنگش رو بگید.
رابطه با آمریکا؟ تاریخ 50 - 60 ساله رو بخونید، آمریکا زمانی که جمهوری اسلامی نبود هم با ایرانی ها دشمنی می کرد.
به نظرتون آمریکا تحت چه شرایطی دیگه کاری با ما نداره؟ چه امتیازاتی باید بهش بدیم؟
با زورگویی به دختران کی موافقه؟! آقای جلیلی، آقای قالیباف ؟
در مورد حجاب حرف زیاده، آیا ایشون موافق بی حجابی هستند؟ می تونن تضمین کنن که اگه نظام بی حجابی رو آزاد گذاشت، سطحش در همین حد بمونه؟!
آیا خبر دارن که یکی از راه های اساسی دشمنان به ایران ترویج بی حجابیه؟
مهندس منطقی مهمان پاسخ به Salam
1403/04/09
اصلا همین که ایشون حرف از حجاب و این صحبت ها زد، نشون داد اهل ورود به حواشی برای جذب رأی هست. حجاب که قانونه و کسی برای خودش نمی تونه عوضش کنه. ولی همین که برای خوش آمد عده ای ایشون ورود به این مباحث داشتن باعث شد رأی من نباشن.

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 1293
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 415
  • بازدید امروز : 1,947
  • باردید دیروز : 3,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,947
  • بازدید ماه : 1,947
  • بازدید سال : 95,520
  • بازدید کلی : 95,603