موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

تاثیر صحبت با زنان‌ بر مغز مردان

  • 9:40
  • 268

یه کلیپ‌ از صحبت های دکتر جعفری دیدم که می گفت:

روی مکالمه زن و مرد تحقیق کردن طبق تحقیقات Brizendine
و با استفاده از تصاویر FMRI دیده شده که حتی صحبت های عادی با زنان نامحرم باعث تاثیر بر بخش جنسی مغز مردان می شود و از آن لذت می برند. این تحقیق در سال ۲۰۲۴ انجام گرفته و نتایجش منتشر شده پس خانم بدونید حتی صحبت های معمولی و روزمره با آقایون غریبه هم باعث تحریک‌ مغز آقایون میشه واقعا بی حکمت نیست که اسلام میگه زن و مرد نامحرم فقط در حد ضرورت و اونم در چارچوب اخلاقی صحبت کنند.

مطالب مرتبط :


(کل 5 توسط 1 نفر)

(7) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
محمدعلی مهمان
1403/03/24
تو سربازی مشاورمون به دختری گفته بود مرد ها رابطه با تو را مجسم می کنتد و تو را کالای جنسی می بینند خب اسلام برای جلوگیری گفته وگرنه همه مردا که اینطوری نیستد ولی اگه کسی هم باشه خانم هم باید رعایت کنه .. من از حرف زدن تو خواستگاری هم لذت نمی برم چه به دخترای دیگه .. حرف زدن عاطفی خانم چرا قبول دارم ولی اگه یه خانم معمولی صحبت کنه اینطور نیست .
Iheydar مهمان
1403/03/23
یاد این توصیه قرآن به زنان پیامبر افتادم که می فرمایند:
يَا نِسَاءَ النَّبِيِّ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّسَاءِ ۚ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَقُلْنَ قَوْلًا مَعْرُوفًا
بانوان پیامبر! شأن شما مثل بقیۀ زن‌ها نیست، بلکه برتر است؛ البته اگر مراقب رفتارتان باشید. پس با ناز و کرشمه حرف نزنید تا کسی که دلش مریض است، مبادا به شما طمع کند! در کل، مؤدب و پسندیده حرف بزنید. (آیه ۳۲ سوره احزاب)
هانیه خوناب شفق مهمان
1403/03/23
آیا هر تن صدایی باعث لذت مرد میشه ؟،من یه بار خیلی جدی با یکی حرف می زدم یه اقایی بهم گفت واه واه انگار دعوا داره منو می گفت 😄😄😄الان که اینوخوندم خوشحالم که لذت رو در کامش تلخ کردم خخخخ
تا جایی که من میدونم زن از طریق گوش خام میشه
مرد از نگاه
دختر شعر مهمان
1403/03/23
وای پناه بر خدا ینی در این حد سست عنصرن مردانمون؟ 😐
سبحان مهمان پاسخ به دختر شعر
1403/03/24
نه نیستن از فقط طرف خودش داره میگه
FaAh مهمان پاسخ به دختر شعر
1403/03/25
سلام عزیزم نه سست عنصر نیستن. خلقتشون اینطوریه. همون طور که دخترا احساسی هستن‌ . و هیچ کدوم اینا عیب نیست فقط متفاوتند با هم. میدونم شما قصد بدی نداری ولی همانطور که اگه یه پسر به دختر بگه احساساتی و بچه هست باعث ناراحتی ما میشه این حرف شما هم باعث ناراحتی خواهد شد🙂.
شاید بهتره به جای اینکه با کلمات اشتباه خلقت طرف مقابلمون رو زیر سوال ببریم همدیگرو درک کنیم و با توجه به اون درک با هم رفتار کنیم.🙂 و مراعات حال همدیگرو بکنیم.🙂
موفق باشی 🌹
مهندس منطقی مهمان
1403/03/23
کلا هرچیزی باید در چارچوب درست خودش باشه. تمام حد و حریم هایی که دین قرار داده دلیل داره. اگر هرکسی به اسم آزادی بخواد هر رفتار و عملکردی را از خودش بروز بده دیگه توی جامعه سنگ روی سنگ بند نمیشه!