موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
زندگی مشترک
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

با یه پسر دوست شو چه اشکالی داره!

  • 7:40
  • 407

اگر به ازدواج فعلا علاقه نداری و آدم مذهبی هم نیستی با یه پسر دوست شو چه اشکالی داره...تو سنی هستی که مثل یه دختر ۱۵ ساله سرت کلاه نمیره....اگرم از خانواده می‌ترسی ترس بیخوده چون خانم ها توانایی هدی زیادی تو این جور مسائل دارن اگه بخوان کاری کنن هیچ کس متوجه نشه هنر شو دارن....

"قسمت منتشر نشده ی یک نظر" در پست (نظر جامعه در مورد دختر ۳۳ ساله ازدواج نکرده چه جوریه؟)

مطالب مرتبط :


(کل 1 توسط 1 نفر)

(5) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
علی مهمان
1403/03/18
👫اثرصحبت با نامحرم بر مغز مردان



با استفاده از تصاویر FMRI دیده شده که حتی صحبت های عادی با زنان نامحرم باعث تاثیر بر بخش جنسی مغز مردان می شود و از آن لذت می برند. 😮

مجله مجازی فراجالب
ناشناس بمونم بهتره مهمان
1403/03/16
هر رابطه ای در کنار مزایایی که داره معایبی هم داره
ارتباط با جنس مخالف شما رو پخته تر میکنه اما عفتت رو هم باید بدی عفت و نجابت و تازگیت بهایِ که بابت تجربه جدید باید بپردازی
اگر اگر یه دوست پسر خیلی خیلی خوب و والا و پاک بتونی پیدا کنی که تقریبا شانست کمتر از ۵ درصده
صدمه ای نمی بینی
مهندس منطقی مهمان پاسخ به ناشناس بمونم بهتره
1403/03/16
سلام وقتی اصل قضیه ای ایراد داره و نادرسته، هر شکلی از اون هم خود به خود دچار مشکل میشه! ثابت شده رابطه ی دوستی با جنس مخالف از اساس دارای مشکل هست. چه در حین رابطه و چه پس از اون( عواقب رابطه در آینده فرد)
پس فرقی نمی کنه با چه جور آدمی وارد رابطه بشی. معنی کار غلط یعنی اینکه باید ازش دور شد. تمام
FaAh مهمان
1403/03/15
سلام میدونین چیه. این جمله خیلی غم انگیزه ولی متاسفانه بنظرم واقعیته« که خانواده و مفهموم اون رو واقعا از ما جوان‌های ایرانی گرفتن» یه زمانی من یه کلیپ دیدم که نمیدونم تو آمریکا بود کجا بود یه جلسه گذاشته بودن در مورد اینکه چطور بتونیم ایران رو از بین ببریم. و یه نفر برگشت گفت ایران هیچ وقت از بین نمیره چون از نظر خانواده و غیرت و... خیلی بالاست و تنها راه ضعیف کردنش از بین بردن غیرت و مفهوم خانواده هست. من اون زمان بهش خندیدم و با خودم گفتم چطوری میتونن غیرت رو از ایرانی بگیرن اصلا غیرت و خانواده و... خیلی جایگاهش دست نیافتنی هست برای دشمن. چه برسه به از بین بردنش. ولی الان متاسفانه دارم میبینم که چقدر اون آدم باهوش بوده که اون حرف رو زده. و چقدر خوب تونستن کارشون رو انجام بدن. اصلا به دنبال ناامید کردن و... نیستم ولی بنظرم خوبه که یکم به خودمون یه تکونی بدیم و بدونیم داریم به کجا میریم.

من که تو یه شهر کوچک هستم دارم میبینم که دور و اطرافم چه اتفاقاتی می افته. افرادی که مذهبی نیستن به سمت دوستی و... میرن.
و افرادی که مذهبی هستن به سمت صیغه ( البته به رسم قدیم بعضی از افراد مذهبی و غیرمذهبی) .

من اصلا بحثم این نیست که بیام بگم صیغه خوبه یا بده یا دوستی خوبه یا بده. فقط دارم میگم یکم به خودمون بیاییم که داریم چیکار میکنیم با خودمون. صیغه یا دوستی اصلا حلال و حرام بودنش مهم نیست مهم اینه که واقعا داریم خانواده و غیرتمون رو از دست میدیم و بدجورم داریم از دست میدیم. قدیما حداقل آدما یکم خجالت و غیرت داشتن ولی الان متاسفانه داریم اونا رو از دست میدیم. و همینطوری داریم کارهای اشتباه و خانمان سوز رو تبلیغ میکنیم.

من خودمم دارم میگم که کاش یکم به خودمون بیایم و فکر کنیم چی شد که داریم به این سمت میریم که دیگه هیچ غیرتی برامون مهم نیست و خانواده اینقدر برامون بی ارزش شده که اصلا توجهی نمی‌کنیم داریم چه کارهایی به ضرر خانواده انجام میدیم.
واقعا جا داره از خودمون بپرسیم که دنبال چی هستیم؟ چی اونقدر برامون ارزشمند شده که اصلا برامون مهم نیست داریم چه جنایت هایی در حق خودمون و بچه های آینده میکنیم؟
به کجا چنین شتابان واقعا.......؟؟؟؟؟؟
مهندس منطقی مهمان
1403/03/15
خب... دیگه گول زدن و فرستادن افراد به سمت نابودی زیباتر از این نمیشه!
خیلی دوست دارم کسانی که برای دیگران چنین نسخه هایی تجویز می کنن عزیزانشون هم درگیر همین روابط و عواقب اون بشن تا بفهمن چه طعمی داره.
البته آدمی که ناموس دیگران براش ارزشی نداشته باشه بعیده بتونه ناموس پرستی و غیرت را درک کنه.

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 1086
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 1,409
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 3,138
  • بازدید ماه : 47,111
  • بازدید سال : 83,672
  • بازدید کلی : 83,755