موضوعات پربازدید

مسائل پسران
مسائل دختران
مسائل روز
جدیدترین ها
منتخب مدیر

جستجو در خانواده برتر با گوگل

نمی دونم چکار کنم همسر مناسبم رو پیدا کنم (2)

  • 19:16
  • 445

بعد زنگ زدم که قابل اعتماد هستند این افراد،یا سوء استفاده هم می کنن؟ گفت بله سوء استفاده هم انجام شده شما باید خودتون تحقیق کنین ،خیال خودشون رو راحت کردند و اپراتورها انگار اون جا بودند آدم رو منصرف کنند، که البته همین هم به مامانم نگفتم ،چون تو این روند باید خانواده در جریان باشن کلا.
اون وقت دیروز سامانه یه پیشنهادی بهم داد با خودم گفتم دیگه چه کار کنم و چقدر کوچک کنم خودم رو،یه جوشکار دیپلم و پایین دیپلم از اطراف شهر یه مرکز استان دیگه که حقوقش کفاف یه برج منو شاید بده و گاهی نماز می خواند و گاهی روزه می گیرد...

مطالب مرتبط :


(کل 0 توسط 0 نفر)

(36) دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش
سوال کننده مهمان
1403/03/11
به مهندس منطقی
به این راحتی که شما می فرمایید نیست،نزده واسمون می رقصن که دنبال شوهریم که البته من مشکل خاصی نمی بینم ولی به ناحق این حرفو فکر کردن و گفتن درست نیست وای به حالی که بخوای حتی غیر مستقیم چیزی بسپاری دیگه نمی گن دنبال شوهره،اینجا میشه نگاه کن خودشو از دست رفته می بینه
البته در مورد شرایط دیگران نظر نمی دم با توجه شرایط خودمو و شناختی که ازش دارم اینو میگم


مهندس منطقی مهمان پاسخ به سوال کننده
1403/03/11
حضور پیدا کردن توی محافل مختلف به همراه مادر یا خواهر هم اینقدر کار سختیه؟؟؟ عضو شدن داخل چارتا انجمن و کلاس که حضور افراد بیشتره هم کار نشدنی هست؟؟؟ یا مثلا به حیا خدشه وارد می کنه؟ نمیگم شما ولی متأسفانه خیلی از دخترهای ما منفعل هستن و این حالت رو به اشتباه پای حیا میگذارن. علاقه به استارت زندگی مشترک عین بلوغه و هیچ ارتباطی به حیا نداره‌‌. شما و خانم FaAh تا وقتی چنین نگرش هایی دارید کلا به نظرم سمت ازدواج نرید. بی تعارف. چراکه تصمیم گیری های بعدیتون را هم این حجم از وابستگی عملی و فکری به خانواده، دچار مشکل میکنه و استقلال رو ممکنه ازتون سلب کنه که بسیار مشکل زا خواهد بود.
با دید دقیق تری به موارد بیان شده بنگرید. خیلی عجیب و سخت نیست. موفق باشید بانو
سوال کننده مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/11
کجای حرفم نشون وابستگی عملی و
فکری بود؟ این مراسمارو رفتم
چه کلاس و انجمنی مثلا؟
مهندس منطقی مهمان پاسخ به سوال کننده
1403/03/12
وابستگی فکری همینه که تصمیم و عمل شما و قصدتون برای ازدواج تحت تاثیر حرف مردم قرار بگیره که کی چی میگه! آیا حرف مردم برای شما همسر میشه؟ پس اهمیتی ندید. مهم آینده و زندگی شماست.

هر کلاسی که باب میل شما باشه را می تونید داخلش شرکت کنید. کلاس های نقد آثار ادبی، فیلم، انجمن های فرهنگی هنری یا هر کلاس آموزشی دیگر که جنس مخالف هم حضور داره. هدف به چشم اومدنه. باید چند جا توی جامعه باشید تا پسندیده بشید بالاخره. غیر از اینه؟ اهل مراسمات مذهبی و مسجد هستید کلا؟ اگر هستید همراه مادرتون برای نماز به مسجد برید. اونجا پر از خانم هایی هست که برای پسر خودشون و دوست و فامیل دنبال دختر مناسب می گردن.
این کارها ها نتیجه بخشه بالاخره. روش های دیگری مثل استفاده از واسطه گر های ازدواج هم هست که چون اعتقادی بهش ندارم اصلا هم توصیه نمی کنم.

ضمنا هر پسری اگر خودش مستقیم سمتتون اومد باید فقط شماره منزل یا پدرتون را درخواست کنه. غیر از این بود اعتماد نکنید. خواستم اینم به عنوان یه نکته بگم.
با آرزوی موفقیت
سوال کننده مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/12
اشتباه برداشت کردین ولی خب مهم نیست
آره باید باشم ولی فعلا شغلمو پیدا نکردم و بیکارم،نمیشه دور بچرخم الکی که به چشم چهار نفر بیام
تحقیر آمیزه که کلاس و دوره بری واسه این صرفا،ضمن اینکه نمیدونم اصلا چه کلاسی و کجا برم
ولی خب فکر کنم ببینم جایی به ذهنم می رسه
اینستاگرام چطوره مورد خوب میشه ازش پیدا کرد؟
FaAh مهمان پاسخ به سوال کننده
1403/03/12
سلام
بنظر من که اینستا جای مناسبی نیست نه بخاطر مذهبی بودنم بخوام این حرف رو بگم. بخاطر اینکه اصلا نتیجه درستی نداره و الکی وقت تلف کردن و البته عواقب درگیری احساسات و... برای یه آدم که شاید هیچ وقت جور نشه بهم برسیم رو داره. تو این مورد جناب حسین مختاری تو کانالشون یه سری موارد که خود اعضا اومد گفتن رو گذاشته ( اگه جناب نجفی صلاح بدونن اسم کانال دیده بشه)

البته یه نوع دیگه از ارتباط از طریق اینستا هم وجود داره که اون یکم قابل اعتماده. اینکه مثلا من به عنوان یه پسر یه دختر رو میشناسم و قصدم ازدواجه ولی هر راهی رو رفتم نتونستم مثلا به خانواده اش دسترسی پیدا کنم و میام تو اینستا دختر رو پیدا میکنم و به قصد ازدواج آدرس و... رو میگیرم ( البته این امکان هم خیلی کم وجود داره که من همه راه ها رو رفتم ولی راهی پیدا نکردم که با خانواده دختر ارتباط بگیرم) پس کلا بنظر من اینستا و فضای مجازی منتفیه😄
حتی با وجود اینکه این وبلاگ خیلی برای من خوب بوده و به همه اعضاش نهایت احترام رو قائل هستم ولی اینجا هم مناسب نیست برای مسائلی مثل ازدواج و خیلی کم پیش میاد که ازدواج درست از طریق فضای مجازی اتفاق بیافتد( البته این نظر منه شاید درست نباشه)
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/12
واقعیتی هست که میگم ،بعضی دختران صورتشون رو دستکاری کردن و تشخیص اینکه مجردن یا متاهل سخت شده ،واسه همون در مجامع عمومی کار سخت تر شده ،مدرک اینا هم نمیشه رو کرد 😉
واسه همون هرکی هم که می خواد خودش انتخاب کنه دو دل میشه آیا طرف مجرد تشریف دارن یا متاهل ،


FaAh مهمان
1403/03/10
سلام
به جناب مهندس منطقی
اینکه میگین به بزرگترها یا آشنایان بسپریم راه خوبیه ولی برای دخترا این مورد خیلی سخته.
مثلا برای یه دختر خیلی سخته که به یه بزرگتر بگه برام شوهر پیدا کنید 🙂 درسته شاید برای آقایون راحت تر از دختر خانم ها باشه گفتن این مورد.
ولی من که به مادر خودم هم نمیتونم بگم می‌خوام ازدواج کنم چه برسه به بقیه. مطمئنا برای بقیه دختر خانم ها هم این امکان وجود ندارد.
یه جایی می‌خوندم که می‌گفت من دیگه هر چقدر اشاره کردم می‌خوام ازدواج کنم کسی توجه نمیکرد تا اینکه تو یه جمع یه نفر میخواست من رو مثال بزنه گفت مثلا فلانی، اگه یه مورد خوب بود ازدواج میکنی؟ برگشتم گفتم از... کمترم اگه قبول نکنم( حالا من اسم حیوانی که گفته بود رو نمی‌برم)🙂 حالا فردی که این رو تعریف میکرد آقا بود.
با این حساب مطمئنا برای دخترها سپردن به واسطه یا اشاره به ازدواج خیلی خیلی سخت تره.
باید یه سری افراد دست به کار بشن تا این دختر خانم هایی که بخاطر حیا مجبورن یه سری موارد رو تحمل کنند یکم شرایط براشون راحت تر بشه.
مهندس منطقی مهمان پاسخ به FaAh
1403/03/11
بزرگوار مگه میشه هیچ والدینی به فکر ازدواج فرزندشون نباشن؟ منظورم اینه توی رفتارتون خودتون هم این اقبال رو نشون بدید. هیچی نمیگید نگید مشکلی نیست. حداقل باید همراه مادر یا خواهرتون توی چارتا محقل و جمع شایسته حضور پیدا کنید تا به چشم بیاید. قبلا هم اشاره کردم به این موضوع. بیش از حد سخت گیری نکنید.
FaAh مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/11
سلام مجدد
من بحثم حرف شما بود که گفتین به دوستان قابل اعتماد بسپرن تا براشون فرد مناسب رو پیدا کنند.
حالا من خودم رو مثال زدم به این معنی نیست که پدر و مادر من متوجه رفتارها و حرفای من نشن.
من معمولا خودم رو مثال میزنم که ناخواسته باعث ناراحتی کسی نشم.
ولی بازم ممنونم بابت توصیه تون باشه ما به سمت ازدواج نمیریم
مهندس منطقی مهمان پاسخ به FaAh
1403/03/12
سلام؛ سمت ازدواج رفتن یا نرفتن بستگی به خودتون و شناختتون از خودتون داره. من اینجا قصد ناراحت کردن هیچ کس را ندارم. حرف هایی هم که می زنم هیچ کدوم بی دلیل نیست (تا الان اینطور بوده). من رو کاربرهای قدیمی وبلاگ شاید بهتر بشناسن. اگر چیزی را با قاطعیت بیان می کنم بگذارید به پای تجربه و میانگین سنی بالاتری که شاید نسبت به خیلی از کاربرها داشته باشم. کامنت جدیدم به سوال کننده را بخونید. امیدوارم خالی از فایده نباشه. با آرزوی اتفاقات خوب برای شما و همه جوانان.
FaAh مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/12
سلام مجدد اولش بگم که خیلی خوشحالم که با کسی حرف میزنم که اونقدر تجربه دارن که با دو سه تا پیام به شناخت کامل از بنده رسیدن که بدونن بهتره به سمت ازدواج نرم.
ولی برام جالبه که شما از قضاوت خوشتون نمیاد ولی چرا خودتون قضاوت میکنید.؟
در هر حال اینجا جای ناراحتی وجود نداره اگه کسی ناراحت بشه دیگه نمیاد.
من الان میتونم بیام بگم من به حرف کسی اگه بدونم اشتباهه عمل نمیکنم و هزارتا حرف دیگه که ثابت کنم دارین اشتباه قضاوت میکنید ولی برام مهم نیست که بقیه چه فکری در موردم میکنن( با نهایت احترام به شما و دوستان) وگرنه اگه ترس از قضاوت داشتم نمی اومدم اینجا این حرفها رو بزنم.
اینجا حرف من و یکی دو نفر نیست. حرف دخترهایی هست که بخاطر یه سری خجالت ها نتونستن حرف دلشون رو بزنن. که تو این چند مدت و تو وبلاگ قبلی به وفور دیده شده. حالا کاری ندارم که این خجالت درسته یا نه. حتی اگه درست هم نباشه تقصیر کار بزرگترهایی هستند که این چیزها رو به عنوان حیا به دخترها آموزش دادن. و این وسط دخترها بودند که اذیت شدن. من حرفم این دوستان هست که به خاطر قضاوت های اشتباه نتونستن ازدواج کنند.
حتی اگه دختر خانم تمایل خودش رو به ازدواج اعلام کنه فقط دو سه نفر متشخص وجود دارن که اشتباه قضاوتش نکنند وگرنه بیشتر افراد بهش به دید دختر پر رو و.... نگاه میکنند و برای واسطه گری به سمتش نمیرن. و متاسفانه الآنم جامعه ما طوری شده که برچسب زدن راحت ترین کاری هست که از دست مون برمیاد.به جز این کانالها که اصلا مورد تایید من نیستن چون اصلا همسانگزینی رو درست انجام نمیدن و قابل اعتماد هم نیستن.
شاید شما به واسطه پسر بودنتون با تفکرات و طرز فکر دخترها و خانم ها زیاد آشنا نباشید ولی من تو این چند سال زندگی بینشون بودم و دیدم که چقدر اذیت میشن . از قضاوت ها و خجالت هایی که یه عمر بهشون آموزش دادن که این خجالت یعنی حیا.
وگرنه اگه من مشکلم خودم بودم که نمی اومدم اینجا این حرفها رو بگم و مورد قضاوت قرار بگیرم. میرفتم واسه خودم یه چاره پیدا میکردم.
ولی الان گفتنش راحته که کاری به قضاوت و... نداشته باشیم و به خانواده بگیم و .... اگه تا این حد راحت بود که این همه دختر خانم ها نمی اومدن بگن با قسمت و... کنار اومدیم. و دیگه نمیخوام مثال بزنم که حتی ماهایی که ادعای تحصیل و... داریم چقدر تو همین وبلاگ این دخترها رو قضاوت کردیم
مهندس منطقی مهمان پاسخ به FaAh
1403/03/12
مشکل اینجاست یه کلمه یاد گرفتیم به اسم قضاوت و همه جا و برای همه چیز ازش استفاده می کنیم. خواهر من آخه قضاوت کردن شما یا عدم اون چه دردی از من و بقیه دوا می کنه؟😄
درسته. من شما رو نمی شناسم و در این جا هم صرفا نسبت به میزان اطلاعاتی که میدید طبیعتا مورد راهنمایی یا نظر بقیه قرار می گیرید! من از جو حاکم بر خانواده شما، فرهنگ شما و شرایط کلی و جزئی شما که اطلاعی ندارم.
ضمنا محض اطلاع بنده متأهل هستم و به روحیات خانم ها هم آشنایی کامل دارم اما روحیات هرکس متفاوته بزرگوار. ما اونچه که شایان ذکر بود را بیان کردیم. هدف در اینجا کمک کردنه. اون چیزی که به ذهن مخاطب میرسه گفته میشه. حالا در صورتی که راهنمایی های دیگران برای شما کارساز نیست این دیگه تقصیر هیچ کس نیست. توکل کنید به خدا ان شاءالله گره از کار شما هم باز میشه.
خیر پیش...
FaAh مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/13
ان شاا... خوشبخت باشید.
با آرزوی موفقیت
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/13
تکمیل کنم ،و شما تنها به روحیات همسر خودتون اشنایی دارین اونم نه کامل ،
خانومتون تا حدودی از خودش بهتون شناخت داده واسه اینه که هرگز نه ما خانم ها کاملا شما اقایون رو خواهیم شناخت نه شما ،ماها رو

البته شما اقایون نسبت به ما خانما پیچیدگی عاطفی کمتری دارین تا حدودی میشه بیشتر شناخت ،اما به طور کامل ما خانما رو هرگز نخواهید شناخت
شما هرگز متوجه نخواهید شد نوع گریه یا خنده ی خانومت کی واقعی یا غیر واقعیه ،
هرگز متوجه نخواهید شد خانومت از عملکرد شما راضیه یا نه ،شاید به زبان تشکر یا شکوه کنه اما کل احساسش رو بروز نخواهد داد
و اینکه شما آقایون هرگز هرگز ما خانم ها رو نخواهید شناخت
چون تحت هر شرایطی ،می تونیم احساسات مختلف بروز بدیم که واقعی نباشه ،یا به عمد باعث سردر گمی شماها بشیم ،ماها موجودات عجیبی هستیم ،ماها تنها چیزی که داریم که عرضه کنیم اینه که بتونیم با چنگ و دندون زندگی رو سرپا نگه داریم اما بعضی از شما اقایون سو استفاده گر هستین و از لطافت و ظرافت زن بهره می برید تا زیر بی محبتی شما خرد بشه ،اما باز این زن هست که برنده ی این بازیه ،چون عین موم می مونه قابل انعطافه،و تا می تونه توان خودش رو به کار می گیره تا بتونه زندگی رو سرپا نگه داره.یا چنان پشت پا بزنه که هیچ معمار ماهری دوباره نتونه سرپا کنه ،
ماها چیزی داریم به اسم حسادت ،از این سلاح بترسید ،چون ما وقتی عشق به همسرمون داریم از این سلاح استفاده می کنیم و وقتی هم از همسر متنفر شدیم باز استفاده می کنیم ،ما شما رو با این سلاح بازی میدیم ،تا بتونیم باهم باشیم یا برای همیشه بزاریمتون کنار ،ما ذاتا بازیگران ماهری هستیم ،چون ما زن هستیم 😉
( باز از زن به زن فرق داریم ،بروز احساسات در یک زن بیشتر و در زن دیگر کمتر و به ندرت خنثی ) ،من نوع خنثی هستم در بیشتر مواقع ،و این ترسناکه 😉
مهندس منطقی مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/13
سلام؛ خانم هانیه نمی دونم چندسال دارید. به هر حال شما مختارید زیر هر پستی که دوست دارید نظر بنویسید اما احتراما و لطفا پاسخی به کامنت های بنده و کامنت های من به دیگران ندید بهتره.
نظراتتون هیچ ارتباطی به موضوع در حال بحث و به خصوص موضوع نظرات من ندارن چراکه فقط یکسری جملات رو پشت سر هم می چینید که واقعا معنایی برا خواننده ی این پست ندارن.
با کمال احترام ممنون میشم صرفا نظرتون برای خود پست هارو شاهد باشیم.
موفق باشید...
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/14
سلام
با احترام مفهوم شد ، موفق باشید
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/14
سلام
ببخشید جناب مهندس منطقی ،
جسارتا اینا جوابهای شما به کاربر faAh هست که فرمودین شناخت کافی از روحیات خانما دارین ،منم توضیح نوشتم که بطور کامل قابل شناخت نیستیم ،و تکمیل کردم،البته نباید می نوشتم چون مخاطب شما نبودم ،
و کامنت شما رو دیدم که فرمودید که من هیچ کدوم از کامنتهای شما رو ریپلای نکنم ، منم عرض کنم چشم ،شما ببخشید اگه باعث ناراحتی شما شدم ،به هر حال با یه چند سطر پیام ،منظور رو نمیشه رسوند ، منتها من یا هر کدوم از کاربرا ممکنه تو یه پستی احساس کنیم نیاز هست که یه چند خط توضیح بنویسم البته پست به حاشیه کشیده نشه یا بحث منحرف نشه،خب به هر حال ببخشید .از نویسنده ی پست هم عذر می خوام ،🌹🌸🌺🌷
مهندس منطقی مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/14
من مشکلی با پاسخ به کامنت هام ندارم. اما واقعا هیچ کدوم از صحبت هاتون زنجیره معنایی واحدی ندارن. توصیه می کنم یک بار خودتون کامنت ها را مرور کنید و سپس پاسخ بدید. هدف در اینجا پرهیز از حواشی و تمرکز بر روی یک موضوع واحده نه از هر دری سخن گفتن! اینطوری فقط خواننده های این پست دچار سردرگمی خواهند شد همچنین بحث سازنده ای هم شکل نمی گیره.
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/15
سلام
به هر حال سطح سواد ماها یکسان نیست ،و همچنین برداشت ها متفاوته ،و نظر شما برای من کاملا محترمه ،خب کامنتهای من از نظر شما یا هرکس شاید معنادار یا بی معنا باشه، به هر حال من انتقاد شما رو با کمال میل قبول می کنم ، و همچنین تلاش می کنم کامنتهایی که می زارم در سطح قابل قبول باشه، ممنون اوقات خوش
FaAh مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/15
سلام هانیه خانم خیلی ممنونم که مواردی که من نگفتم رو توضیح دادین واقعا ممنونم.
من دیگه بحث اضافی رو بی معنی دونستم چون احساس کردم کم کم بحث داره به سمت بی احترامی کشیده میشه و منم از بحث هایی که توش بی احترامی باشه خوشم نمیاد.
ولی شما بحث رو کامل کردین. خیلی ممنونم ازتون و متاسفم اگه بخاطر تکمیل کردن حرف های بنده ناراحتی و اذیتی براتون پیش اومد. شرمنده واقعا 🌹🌹🌹🌸🌸🌸
از نویسنده پست هم معذرت می‌خوام ببخشید اگه به بیراهه کشیده شد بحثتون🌹
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به FaAh
1403/03/15
سلام
به faAh... ممنون عزیز دلم ،شماها همگی خواهران و برادران من هستید ،داریم بحث می کنیم گره میفته با کمک هم باز می کنیم ،

به سوال کننده ،عزیز دلم ببخش خودتون بهتر میدونید جواب پیام رو اگه ندیم بی احترامی میشه

جناب نجفی خیلی خیلی ببخشید ،دیگه خود کرده رو تدبیر نیست ، ممنون 😉
FaAh مهمان
1403/03/09
سلام منم با این کانالها و سایت های ازدواج موافق نیستم. اصلا آدمایی که بهم معرفی میشن زمین تا آسمون با هم فرق دارن از نظر فرهنگ و...
فکر میکنم معرفی های اطرافیان قابل اعتماد بهتر از اون هست هر چند تو اطرافیان هم بعضی وقتا موارد نامناسب بهم معرفی میشن و کامل باهاش موافق نیستم ولی حداقل بهتر از این کانال ها و سایت ها هست.
و در کل احساس میکنم که تو این سایت ها زیاد روی خوشی نداره برای مدل سنتی( البته این نظر منه) در صورت استفاده از این کانالها باید پدر و مادر آدم یا حداقل مادر خبر داشته باشند که اکثرا خانواده هم نمیذارن تو این جاها ثبت نام کنه آدم، و وقتی خبر نداشته باشند هم پیچیده تر میشه. چون آدم نمیدونه بگه چطوری با این آدم آشنا شدم🙂
بنظر من بهترین روش دیدن دختر خانم توسط خود آقا پسر و اطلاع دادن به خانواده هست تا با خانواده دختر حرف بزنن( البته تو این روش متاسفانه دست دخترها خیلی بسته هست) ولی تا الان این تنها روشی هست که من میپسندم.
شین مهمان پاسخ به FaAh
1403/03/09
دیگه از روی اجبار گفتم ببینم چیه
مهندس منطقی مهمان
1403/03/09
سلام و درود؛ در همین حد بگم که اگر کیفیت و نتیجه اقدام در خصوص ازدواج براتون مهمه سمت این مراکز نرید. هر چیزی آداب و اصولی داره. با این بنگاه بازی ها و واسطه گری های به این شکل، ازدواج اصولی و موفق شکل نمی گیره. کار به بزرگتر ها و آشنایان صمیمی سپرده بشه خیلی بهتر و مورد اعتماد تره.
موفق باشید.
سوال کننده مهمان پاسخ به مهندس منطقی
1403/03/09
سلام
برم به دوستان بگم واسم شوهر پیدا کن،فکر کن،اینم چون ناآشنا بود گفتم ی امتحانی کنم
مهندس منطقی مهمان پاسخ به سوال کننده
1403/03/10
نیازی نیست به این شکل بگید براتون شوهر پیدا کنن! می تونید به اطرافیان و دوستان آمادگی و تمایل خودتون را ابزار کنید. همچنین والدین شما هم می تونن همین کار را انجام بدن تا بقیه هم مطلع باشن و دهان به دهان بچرخه. در مجالس فامیلی، دورهمی های اطرافیان و... شرکت کنید. در جاهای مختلف مادرتون را همراهی کنید تا به چشم بیایید.
خلاصه راه زیاده. هیچ کدومش هم به شکل مستقیم شمارو درگیر نمی کنه.
بقیه ماجرا همت و اراده ی شماست‌.
موفق باشید...
محمدعلی مهمان
1403/03/08
تو پست قبلی گفتم مراکز همسان گزینی خوب نیست . به شما حق می دهم .تو کشور ما تا کسی خودش کاری را تجربه نکنه نمی فهمه نمونش‌ مسئولین و معرفین
خودم دنبال جایی هستم که :
۱- عکس را خودشون همسان گزینی کنند یا نشان بدهند از قبل
۲- در مراحل آشنایی معرف همراه دو نفر باشند ودر عمل آموزش ها و سوالات دو طرف را پاسخ بدهند تا اگه یکی بی خود رابطه را تمام کرد راهنمایی مشاور را داشته باشه .
من با مسئول کشوری همسان گزینی صحبت کردم که این صحبت ها براش تازگی داشت .
اگه کسی جایی را میشناسه که دوشرط بالا را داره بگه
سوال کننده مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/03/09
والا منم هیچ علاقه ای به امتحانش نداشتم و ندارم،صرفا از سر اجبار
همینو کم داره عکس اضافه بشه،خب اینستا میشه اینجوری انتخاب کرد
هانیه خوناب شفق مهمان
1403/03/08
اینجا می نویسم شاید یه گرهی باز شد
حدود ده سال قبل دوره کارآموزی آرایشگری می دیدم ، اونجا متوجه شدم مادر آقا پسرهایی که در شرف ازدواج هستند میاین اموزشگاه و دختران اونجا رو دید می زنن بعد میرند از مدیر اموزشگاه پرسجو می کنند که طرف مجرده، چه سنی داره، تا جایی که مدیرمون می تونست اطلاعات میداد بعد اون خانما میرفتن از خود دختر اجازه می خواستن که برن خواستگاری ،
این یک مورد
مورد بعد دوستم سالن داشت یه دفترچه شماره ی تلفن مشتریها رو داشت باز هر خانمی میومد دنبال دختر می گشت ،دوستم می گفت فلان روز تماس می گیرم یه چند تا دختر مجرد بیاین شما ببینید اینم از این ،
مورد دیگه دختر عموم بانی ازدواج خیلی ها شده روند کار ایشون اینجوری بود که ماهانه روضه می گرفت از در و همسایه بگیر غریبه دوست آشنا می اومدن ،هر کی که دختر مجرد داشت به یکیش سینی چای ،به دیگری خرما ،اونیکی حلوا ،میوه ،و خوردنی ها ،گل ،قرآن یکی یکی می برندن تعارف می کردن و خواستگار پیدا میشد .
مورد دیگه خودم ،دخترهای همسایه دوست و آشنا هر کس ازم دختر خوب می خواست شماره نمی دادم باهاش قرار میزاشتم فلان روز فلان جا باشن
خواستم بگم اموزشگاهها ،روضه ها ،مراسمات بهترین جا هست
فقط یک جفت چشم تیزبین می خواد و یه گل پسر و گل دختر
ان شا الله عروسی همگیتون
محمدعلی مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/08
این روش ها چون مادر پسر دخترا می بینه ولی آقا پسر نه روش خوبی نیست تازه از همدیگه و خواسته های هم آگاه نیستند . تجربه هم نشون داده دیگه نتیجه نمیده .
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/03/09
سلام
شما از کجا متوجه شدین پسر در این روشها که نوشتم، دختر خانم رو نمی بینه؟
در اولین دیدار بله مادر یا اقوام پسر،دختر خانم رو می بینه، در مراحل بعد پای پسره هم به این قضایا باز میشه ، بیشترش ملاقات دختر و پسر در پارک یا بیرون گذاشته میشه و این یه حسن محسوب میشه اگه احیانا نظری جلب نشد کسی از فامیل و همسایه قضیه رو نفهمه ،
محمدعلی مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/09
ولی چهره مورد اولیه هست و اولین مرحله باید باشه چون مادرا نمی تونند بفهمند پسرا چی می خواند .حتی یک مشخصه را هم اگه مورد پسند نبود شاید طرف به خاطر به دل نشستن چشم پوشی کنه .
هانیه خوناب شفق مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/03/09
خب بار اول که رفتین دیدین دلخواهتون نیست زورکی شما رو نگه نمی دارن که ،
یه حدودی باید مشخصات بدیدن مثلا قد چقدر باشه قیافه
چجوری باشه،اگه احتمال میدین مادرتون از پسش برنیاین به خواهر و زن داداش و دختر عمه بسپرین ،برو دم دانشگاه برو دم باشگاه اموزشگاهها با خواهر یا مادرتون اگه یکی رو دیدین ، شما عقب وایسا خواهرتون برن شماره بگیرن ببین مجردن ،




محمدعلی مهمان پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/03/10
باز روش قبلی که گفتید طرف حداقل سنش را و قصد ازدواجش را می دونی اینطوری که اصلا هیچی من این روش ها را امتحان کردم ‌. تا یه پسر نباشید دخترا نمی فهمند چی می گم ، اینا مسائل مربوط به جنسیت هست ‌.
جواب سوال کننده : من نگفتم چرا رفتید ثبت نام کردید فقط می گم تا راهی رو نرفته کسی نمیدونه دیگران درباره اش چی می گند نمونه اش من از آدم و هوا بد گفتم یکی گفت آدرسش رو بده .
دلیلم هم این بود که فقط مشخصات اضافی که بدرد نمی خوره را داره عکس و پیگیری بعدی را ندارند که اگه کسی نظرش منفی بود بررسی بشه . کسی که قصد ازدواج داره و خیلی بهش معرفی شده و هر کدوم را به دلایلی رد کرده چرا باید دوباره بهش گزینه معرفی کنند ، اینطوری دور باطل شکل می گیره
سوال کننده مهمان پاسخ به محمدعلی
1403/03/09
چقدر چهره برای شما مهمه
یعنی حتی مادر هم تشخیص نمیده؟

آمار و اطلاعات خانواده برتر

  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 1494
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 537
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2,104
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 307
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 27,112
  • بازدید سال : 120,685
  • بازدید کلی : 120,768